بازی

آیا زامبی‌ها به Call of Duty Modern Warfare 2 اضافه می‌شوند؟

آیا زامبی‌ها به Call of Duty Modern Warfare 2 اضافه می‌شوند؟

طرفدارانی که امسال قصد خرید Call of Duty Modern Warfare 2 را بخاطر عدم وجود بخش زامبی ندارند، شاید بخواهند تجدید نظر کنند.

اطلاعاتی جدید منتشر شده که بر اساس آن‌ها، به نظر می‌رسد این بازی در آینده بخش زامبی اختصاصی دریافت می‌کند، هرچند این جزئیات هنوز مورد تایید قرار نگرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

درحالی که تا عرضه رسمی «مدرن وارفر ۲» هنوز چند روز زمان باقی مانده، اما افرادی که این عنوان را پیش‌خرید کرده‌اند از الان می‌توانند بخش داستانی این اثر را تجربه کنند. این موضوع به افراد کمک می‌کند تا پس از اتمام بخش داستانی، فوراً به سراغ بخش چند نفره و حالت‌های کوآپ بازی بروند اما علاوه‌بر موارد قبل، به دیتا ماینرها هم فرصتی داده تا اطلاعاتی جالب به دست بیاورند.

بر اساس اطلاعاتی که cod_sploitzimgz یکی از دیتا ماینرهای این اثر پیدا کرده، اشارات فراوانی به بخش زامبی در فایل‌های بازی وجود دارد. به گزارش رسانه Insider Gaming، این دیتا ماینر اشاراتی به بخش زامبی نوبتی و حالتی به اسم Outbreak پیدا کرده است.

بازی Call of Duty

تمامی موارد فوق به این اشاره دارند که اکتیویژن برنامه‌هایی برای بخش زامبی دارد یا حداقل زامبی‌ها در آینده در قالب بسته الحاقی یا محتوای قابل دانلود به این اثر اضافه می‌شوند. همانطور که به یاد دارید، مدتی می‌شود که شایعاتی درباره بسته الحاقی برای مدرن وارفر ۲ به گوش می‌خورد و ممکن است این بسته درواقع زامبی‌ها را به این اثر اضافه کند.

درحالی که بیشتر شایعات در حد شایعه باقی می‌مانند، اتفاقی رخ داده که به صحت خبر می‌افزاید و آن، درخواست کپی رایت اکتیویژن روی یکی از پست‌های توییتری cod_sploitzimgz است که تصاویری از یافته‌های خود به اشتراک گذاشته بود. البته این مورد لزوما به معنای تایید خبر نیست و شاید اکتیویژن صرفاً برای جلوگیری از اشاعه اخبار غلط این کار را کرده باشد اما برای تایید آن باید کمی منتظر بود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بتای Call of Duty: Modern Warfare II نویدبخش یک کالاف دیوتی خوب است؟کم‌کم به انتشار یک کالاف دیوتی دیگر نزدیک می‌شویم
بتای Call of Duty: Modern Warfare II نویدبخش یک کالاف دیوتی خوب است؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا