رمز ارز

معامله‌گران همچنان به آینده دوج کوین امیدوارند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، هنوز با یک روند نزولی طولانی‌مدت دست و پنجه نرم می‌کند، عاملی که پتانسیل این ارز دیجیتال برای بازپس‌گیری اوج‌های سال ۲۰۲۱ را مورد تردید قرار داده است. با این حال، افزایش تعداد هولدرهای این رمزارز نشان می‌دهد که برخی از سرمایه‌گذاران همچنان به افزایش قیمت آن امیدوارند.
بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، تا تاریخ ۲۲ اکتبر تعداد هولدرهای دوج کوین به ۴،۴۵۴،۴۸۷ آدرس رسیده که در مقایسه با ۴،۳۶۵،۵۵۱ هولدر ثبت‌شده در ۲۴ ژوئیه، بیش از ۲ درصد رشد دارد. در واقع، در طول سه ماه، ۸۸،۹۳۶ هولدر جدید به شبکه دوج کوین اضافه شده است.
البته لازم به ذکر است که تاثیر افزایش تعداد هولدرها هنوز در قیمت دوج کوین منعکس نشده است. در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده ۰٫۰۵۹ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده اصلاح بیش از ۱۶ درصدی در سه ماه گذشته است.
در حالت کلی، افزایش تعداد هولدرهای دوج کوین را می‌توان به باور برخی از معامله‌گران به رشد قیمتی این رمزارز در آینده و همچنین، آخرین تحولات مربوط به خرید توییتر توسط ایلان ماسک، نسبت داد. ماسک بارها حمایت خود را از دوج کوین اعلام کرده است. بنابراین، اگر معامله خرید توییتر انجام شود، احتمال ادغام دوج کوین در این پلتفرم اجتماعی افزایش می‌یابد و این موضوع، می‌تواند یک چشم‌انداز صعودی برای این میم کوین محبوب باشد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا