رمز ارز

داده‌های آنچین از آمادگی بیت کوین برای صعود می‌گویند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از محبوب‌ترین معیارهای درون زنجیره‌ای در صنعت رمزارزها نشان می‌دهد که بازده معاملات کوتاه‌مدت، میان‌مدت و حتی بلندمدت در منطقه حساسی قرار دارند، که از نظر تاریخی نشانه‌ای از برگشت قیمت در آینده است. اما سوال اصلی این است که این اتفاق چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت یوتودِی، نمودار MVRV نسبت بین قیمت فعلی و میانگین قیمت یک دارایی به دست آمده توسط یک واحد اقتصادی را نشان می‌دهد. با رسیدن این نسبت به سطوح بالا، افراد بیشتری به دلیل افزایش سود به دنبال فروش دارایی‌های خود خواهند بود. این اندیکاتور به ما امکان می‌دهد تعیین کنیم که یک دارایی خاص بیش از حد خریداری شده یا بیش از حد فروخته شده است.

زمانی که نمودار MVRV  عدد 100٪  یا 2.0 را نشان می‌دهد، سرمایه‌گذاران می‌توانند دارایی‌های خود را با سود 100٪ به طور متوسط بفروشند، که از نظر تاریخی دقیقاً نقطه معکوس در بازار ارزهای دیجیتال است. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط این اندیکاتور، در حال حاضر اکثر سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را در بازار به شدت نزولی بدون توجه به مدت زمانی که این نوع بازارها طول می‌کشد، با زیان هنگفتی حفظ می‌کنند. در حال حاضر، بیت کوین در تمام بازه‌های زمانی و در بین تمام گروه‌های معامله‌گران با سطح خرید کم مواجه شده است.bitcoin- MVRV-shows-a-potential-reversal

در این میان، جایگزین اندیکاتور MVRV، یعنی شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنین نشان می‌دهد که بیت‌کوین بین حالت فروش اشباع و حالت عادی قرار گرفته است؛ زیرا به سختی می‌تواند از محدوده کاهش ارزش خارج شده و به حالت عادی خود در بازار بازگردد. طی هفت روز معاملاتی گذشته، طلای دیجیتال 12.5 درصد از ارزش خود را به دلیل کمبود قدرت خرید برای حمایت از رالی که از 20 ژوئن آغاز شده بود، از دست داد. این اتفاق از آن جهت افتاد که جریان ورودی به بازار رمزارزها در سطوح نسبتاً پایینی باقی ماند.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت 19160 دلار در حال نوسان است و 0.4 درصد از ارزش خود را در 24 ساعت گذشته از دست داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا