بازی

پروسه ساخت بازی Pentiment به پایان رسید

پروسه ساخت بازی Pentiment به پایان رسید

استودیو Obsidian Entertainment شب گذشته در توییتر اعلام کرد که بازی آتی آن‌ها، Pentiment، گلد شده و پروسه ساخت آن رسما به پایان رسیده است.

Pentiment که قرار است در روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) عرضه شود، اکنون در مسیر رسیدن به تاریخ انتشار قرار دارد و برای پیش‌خرید در پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌ باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر بازی برای کامپیوتربهترین دسته‌های بازی که می‌توانید بخرید
راهنمای خرید بهترین کنترلر بازی برای کامپیوتر

از طرف دیگر جاشوآ ساویر، کارگردان Pentiment، نحوه عملکرد این بازی را روی کنسول‌های ایکس باکس فاش کرد. به گفته ساویر، نسخه ایکس باکس سری اس این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 1440p اجرا می‌شود، در حالی که نسخه ایکس باکس سری ایکس می‌تواند همان نرخ فریم را در 4K اجرا کند.

نسخه ایکس باکس وان نیز با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 1080p اجرا می‌شود، اما ساویر هشدار داده که برخی از صحنه‌های سه بعدی بازی باعث کاهش نرخ فریم می‌شوند. به گفته ساویر، نسخه پی‌سی توانست نرخ ۳۰۰۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080p را تجربه کند، زیرا روی تراشه‌های برتر Nvidia GeForce RTX 3090 Ti آزمایش شد.

Pentiment

Pentiment اولین بار در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا در خرداد ماه رونمایی شد و به دلیل ظاهر منحصر به فرد و همچنین سابقه استودیو آبسیدین، مورد توجه قرار گرفت.

مدت کوتاهی پس از معرفی، ساویر اعلام کرد Pentiment از لحاظ ساختاری و مکانیک‌ها به Night of the Woods شباهت دارد. گرچه برخی‌ها آن را با عنوان موفق و تحسین‌شده Disco Elysium نیز مقایسه می‌کنند.

علاوه بر این که Pentiment در پی‌سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S قابل خرید است، در روز ابتدایی عرضه به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metal: Hellsingerنبرد ریتمیک شیاطین
بررسی بازی Metal: Hellsinger


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا