بازی

اسکین ویژه لوسیو در Overwatch 2 از پشت دیوارها دیده می‌شود

اسکین ویژه لوسیو در Overwatch 2 از پشت دیوارها دیده می‌شود

یکی از اسکین‌های شخصیت لوسیو (Lucio) در بازی Overwatch 2 به نام Snow Fox باعث می‌شود سایر بازیکنان او را از پشت دیوارها مشاهده کنند.

اورواچ ۲ از زمان عرضه در ۴ اکتبر تا به امروز با وضعیت نه‌چندان جالبی از نظر فنی طرف بوده و مشکلات زیادی گریبان آن را گرفته است. درحالی که بلیزارد در تلاش است تا این مشکلات را به طور کامل رفع کند، اما روزانه باگ‌ها و گلیچ‌های بیشتری در این عنوان یافت می‌شود.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

گلیچ یاد شده بار اول توسط رسانه PCGamesN کشف شد و به دنبال آن تعدادی از کاربران در ردیت هم آن را گزارش دادند. سپس تعدادی از طرفداران بازی اعتراض خود را در توییتر اعلام کردند.

ظاهراً این مشکل از هنگام عرضه در این عنوان وجود داشته اما تا کنون نادیده گرفته شده است، شاید دلیل این امر هم باگ‌های فراوان بازی باشد که باقی مشکلات را به حاشیه برده است.

این آیتم تزئینی که در سال ۲۰۱۸ برای اورواچ ۱ در جریان رویداد Winter Wonderland معرفی شده بود، به طور عادی به دست نمی‌آید، اما افرادی که Snow Fox را در رویداد یاد شده کسب کرده باشند، می‌توانند از آن در نسخه دوم هم استفاده کنند. ظاهراً مشکل اصلی این است که افکت دود و مهی که از چکمه‌ها و اسلحه این شخصیت خارج می‌شود، حتی از پشت دیوارها نیز قابل مشاهده است.

Overwatch 2

معمولاً چنین مسائلی برای بازیکنانی که در بخش رقابتی (Competitive) این اثر را تجربه می‌کنند، یک مشکل بسیار بزرگ به حساب می‌آید. خصوصاً حالا که درباره شخصیتی مثل لوسیو صحبت می‌کنیم که روی غافلگیرکردن دشمنان و عبور از روی دیوارها مانور می‌دهد.

بلیزارد برای در این راستا سه آخر هفته که به بازیکنان Double XP اهدا می‌کند برگزار می‌کند و همچنین بابت مشکلات پیش آمده از طرفداران عذرخواهی کرد و اعلام کرد که تیم آن‌ها سخت درحال تلاش برای حل مشکلات است.

Overwatch 2 به صورت رایگان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس است.


مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا