بازی

آغاز آزمایش The Sims 5 از هفته جاری

آغاز آزمایش The Sims 5 از هفته جاری

احتمال زیادی وجود دارد که The Sims 5 از هفته جاری میزبان بازیکنان برای آزمایش ویژگی‌های جدید و مختلفی باشد که تیم سازنده به نسخه پنجم افزوده است.

ایمیلی به برخی از افراد ارسال شده که در آن تصاویری از سیمز ۵ که فعلا از آن تحت عنوان Project Rene یاد می‌شود وجود دارد و از شروع آزمایش‌ها در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳‌ آبان) صحبت می‌کند.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

این خبر در ابتدا توسط رسانه Insider Gaming منتشر شد و منابعی که در شرکت الکترونیک آرتز کار می‌کنند نیز این گزارش را تایید کرده‌اند. محتوای ایمیل یاد شده به شرح زیر است:

برای آزمایش بازی ثبت نام کنید! تیم Maxis سخت درحال توسعه و ایجاد نوآوری برای سیمز است. شما به آزمایش پری آلفای Project Rene دعوت شده‌اید و ما به دنبال ایجاد بهترین تجربه ممکن هستیم و بی‌صبرانه مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم.

در ادامه، این ایمیل به توصیف برخی از ویژگی‌های بازی جدید می‌پردازد. ظاهرا تست یاد شده روی بخشی به نام Workshop تمرکز دارد که درواقع ابزار جدید شخصی سازی نسخه پنجم سیمز محسوب می‌شود. این ابزار به شما کمک می‌کند تا با شخصی سازی اشیاء، دکوراسیون محل سکونت سیمز خود را به نحوه دلخواه تغییر دهید.

the sims 5

همچنین از تسترها درخواست شده تا ساخته‌های خود را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند و از طرفی دیگر، ساخته‌های دیگران را دانلود کنند و هر آنچه که بازی برای ارائه دارد را آزمایش کنند، چرا که این عنوان را می‌توان در کنار دوستان تجربه کرد.

به نظر می‌رسد دعوتنامه بازیکنان برای تجربه و آزمایش ویژگی‌های این بازی قرار نبوده به صورت عمومی مطرح شود، چرا که در این ایمیل از بازیکنان درخواست شده که یا به سرورهای خصوصی آزمایش در دیسکورد بپیوندند تا با دوستان جدید به تجربه این عنوان بپردازند و یا تا سقف ۳ نفر را برای انجام این بازی دعوت کنند.

شرکت الکترونیک آرتز The Sims 5 را ماه گذشته تحت عنوان Project Rene معرفی کرد و لیندزی پیرسون معاون فرنچایز افزود: ما در حال توسعه بازی سیمز نسل بعدی هستیم و این آینده‌ای خواهد بود که به واسطه ابزار قدرتمند، داستان‌های جالب و روح گرم این سری، فرنچایز سیمز روی آن بنا خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا