بازی

مدت زمان ریمیک Resident Evil 4 تقریبا مشابه نسخه اصلی است

مدت زمان ریمیک Resident Evil 4 تقریبا مشابه نسخه اصلی است

کپکام روز جمعه اولین ویدئوی طولانی از گیم‌پلی به همراه یک تریلر داستانی جدید برای ریمیک Resident Evil 4 منتشر کرد که نمای بصری زیبا و اکشن ترسناک آن را به نمایش می‌گذاشت.

از آنجایی که این یک نسخه بازسازی شده است، ممکن است نگرانی‌هایی در مورد کاهش محتوا توسط تیم توسعه وجود داشته باشد. این اتفاق برای بازی Resident Evil 3 در سال ۲۰۲۰ رخ داد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند

خوشبختانه، نسخه جدید Resident Evil 4 آن اقدام را تکرار نخواهد کرد. PC Gamer از تهیه‌کننده بازی، هیرویوکی کوبایاشی، پرسید که آیا نقدها و بازخورد بازیکنان در مورد دو ریمیک قبلی را در نظر گرفته‌اند یا خیر. او پاسخ داد:

زمانی که تولید رزیدنت اویل ۴ را شروع کردیم، بررسی کردیم که مردم چه چیزی را خوب می‌دانستند [در ریمیک قسمت دوم و سوم] و چه چیزی می‌توانست بهتر باشد. یک نمونه این است که مدت زمان Resident Evil 4 تقریباً مشابه بازی اصلی است.

این خبر خوبی است، اما هنوز هم ممکن است تغییرات بسیار بزرگی در بازی ایجاد شود، در حالی که مدت زمان آن تقریباً یکسان باشد. هنوز مشخص نیست که آیا مینی گیم Mercenaries و بسته الحاقی Separate Ways که بر شخصیت آدا وانگ تمرکز داشت، در ریمیک گنجانده شده‌اند یا خیر.

Resident Evil 4

تنها باید گفت که زمان مشخص خواهد کرد. اما با توجه به اینکه چقدر مقدمه بازی به RE4 اصلی وفادار بود، به احتمال زیاد کپکام با احترام خاصی با این نسخه برخورد می‌کند.

ریمیک Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. سیستم موردنیاز برای اجرای بهینه بازی در رایانه‌های شخصی را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینیدهالووین، بهانه‌ای برای ترسیدن و هیجان زده شدن
20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینید


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا