بازی

انیمیشن جدیدی از Tomb Raider منتشر شد

انیمیشن جدیدی از Tomb Raider منتشر شد

لارا کرافت (Lara Croft) در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و اکنون یک انیمیشن جدید از توم ریدر (Tomb Raider) معرفی شده که شما را بیشتر با گذشته این شخصیت آشنا می‌کند. 

Tomb Raider: The Myth of El Hawa به روایت اتفاقات بین بازی‌های Tomb Raider: The Last Revelation و Tomb Raider: Angel of Darkness می‌پردازد. داستان این انیمیشن توسط مورتی اسکوفیلد (Murti Schofield)، نویسنده Angel of Darkness، نوشته و توسط اش کاپریلوف (Ash Kaprielov) کارگردانی شده است.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند

جونل الیوت (Jonell Elliott)، صداپیشه لارا در بازی‌های قدیمی، هم برای حضور در این انیمیشن بازگشته است. انیمیشن جدید توم ریدر نشان می‌دهد که لارا چگونه توانست خود را از معبد هوروس (temple of Horus) در پایان بازی The Last Revelation نجات دهد و با شامنی به اسم پوتای (Putai) آشنا شد. 

انیمیشن Tomb Raider

انیمیشن Tomb Raider: The Myth of El Hawa به صورت کامل در یوتیوب قرار گرفته و شما می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید. در سال ۲۰۱۶ نیز استودیو یک ویدئو از سکانس حذف شده بازی Tomb Raider: Angel of Darkness منتشر کرده بود و برای اولین بار از شخصیت پوتای پرده برداشت.

باید به این نکته اشاره کنیم که نتفلیکس هم روی انیمیشن جدیدی از Tomb Raider کار می‌کند و هیلی آتوِل (Hayley Atwell) و آلن مالدونادو (Allen Maldonado) در آن حضور دارد. هنوز تاریخ پخش انیمیشن توم ریدر مشخص نیست اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۳ منتشر شود. 

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا