بازی

نخستین تریلر از گیم‌پلی ریمیک Resident Evil 4‌ منتشر شد

نخستین تریلر از گیم‌پلی ریمیک Resident Evil 4‌ منتشر شد

در جدیدترین رویداد Resident Evil، کپکام بالاخره نخستین ویدیو از گیم‌پلی ریمیک رزیدنت اویل 4 را منتشر کرد که بخش ابتدایی بازی و ورود لیان به روستای مشهور را به نمایش می‌گذارد. کپکام همچنین در پایان رویداد، یک تریلر سینمایی و هیجان‌انگیز از بازی به طرفداران نشان داد.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند

در ویدیو گیم‌پلی که حسابی هم مورد استقبال اصحاب رسانه و مخاطبان قرار گرفته، نخستین رویارویی لیان با روستایی‌های آلوده را مشاهده می‌کنیم. همان‌طور که پیداست، لیان در نسخه ریمیک انعطاف‌پذیری بیشتری دارد و بهتر می‌تواند نسبت به حملات دشمنان واکنش نشان دهد. البته ظاهرا دشمنان نیز حسابی باهوش‌تر و پیچیده‌تر شده‌اند و از روش‌های متنوعی برای از پای درآوردن لیان بهره می‌برند.

یکی دیگر از بخش‌هایی که کمتر در سری رزیدنت اویل دیده‌ایم و اکنون از ریمیک Resident Evil 4 سر درآورده، حالت مخفی‌کاری است. شما می‌توانید در مواقع لازم از دکمه نیم‌خیز شدن استفاده کنید تا از دید دشمنان محفوظ باشید. علاوه بر این، مکانیک دفع حملات نیز برای لیان در نظر گرفته شده و نهایتا شاهد بازگشت تاجر دوست‌داشتنی و مشهور رزیدنت اویل 4 هستیم.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، پس از تریلر گیم‌پلی کپکام یک تریلر سینمایی جدید هم از بازی منتشر کرد که صحنه‌های سینمایی و جذابی را به تصویر می‌کشد. طی این تریلر جدید مشخص می‌شود اشلی شخصیت قدرتمندتری شده و مثل سابق یک دختر ضعیف و بی‌دست و پا نیست.

تماشای تریلر سینمایی از طریق یوتیوب

یکی از نکاتی که به چشم منتقدان و نویسندگان رسانه آمده، سطح بسیاری بالای وفاداری نسخه ریمیک به نسخه اصلی رزیدنت اویل 4 است. بخش ابتدایی بازی به دقیق‌ترین شکل ممکن بازسازی شده و هیچ چیز غریبه و ناموزون به‌نظر نمی‌رسد. حال مشخص نیست این دمو تا چه حد محصول نهایی را به نمایش گذاشته اما کلیت ماجرا بسیار امیدوارکننده است.

ریمیک Resident Evil 4 برای عرضه در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/س برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریزموش‌ و گربه بازی به سبک ژانر وحشت
10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریز


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا