بازی

خالق Sims در حال ساخت یک بازی بلاک چین است

خالق Sims در حال ساخت یک بازی بلاک چین است

ویل رایت، خالق Sims و SimCity، پروژه جدید خود را معرفی کرد، یک بازی بلاک چین که از NFT‌ها پشتیبانی می‌کند.

رایت در مصاحبه‌ای با Axios توضیح داد که پروژه جدید او VoxVerse نام دارد، یک دنیای مجازی که روی یک مکعب غول پیکر قرار دارد و در آن بازیکنان می‌توانند صاحب زمین شوند، جاذبه‌های مختلف ایجاد کرده و منابع استخراج کنند.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

اگرچه بازیکنان نیازی به خرید NFT برای شرکت در بازی ندارد، اما همچنان از شخصیت‌های Vox پشتیبانی می‌شود، NFT‌هایی که توسط شرکت بازی‌سازی رمزنگاری Gala Games ساخته شده‌اند و بیش از ۲۵ میلیون دلار برای این پروژه هزینه کرده است.

شخصیت‌های Vox شامل کاراکترهای دارای مجوز از آی‌پی‌هایی مانند Trolls از استودیو دریم‌ورکس و The Walking Dead از شبکه AMC است و می‌توانند در بازی استفاده شوند.

در زمان نگارش این خبر، Gala Games مجموعه‌ای از جعبه‌های شخصیتی Vox را به فروش می‌رساند که هرکدام از آن‌ها یک Trolls Vox NFT منحصربه‌فرد را پس از «دراپ» به بازیکن می‌دهند. هر ان‌اف‌تی در حال حاضر به قیمت ۰.۸۷ اتر به فروش می‌رسد که معادل ۱۲۸۶ دلار است.

با این وجود، رایت مصمم است که «واقعاً نمی‌خواهد در کار فروش NFT باشد» و به Axios گفت که علاقه او به بلاک چین بیشتر بحث اجازه به تراکنش‌های امن میان بازیکنان است.

VoxVerse

به گفته رایت، او VoxVerse را شامل سه نوع بازیکن می‌بیند: تعداد کمی از بازیکنان ثروتمند که با کریپتو زمین می‌خرند، گروه میانی از بازیکنان که توسط مالکان برای ساخت آیتم‌ها (و کسب سهمی از عواید فروش) مامور می‌شوند و در نهایت «انبوهی» از بازیکنان Free to Play.

رایت به Axios گفت:

من به جذب ۱ میلیون بازیکن فری-تو-پلی علاقه‌مندم تا ۱۰ هزار نهنگ ثروتمند. البته می‌توانیم از این نهنگ‌ها (خریدار عمده) استفاده کنیم.

رایت ادعا می‌کند این نهنگ‌ها ممکن است بلای گریز ناپذیری باشند که می‌توانند پول را به بازی بیاورند و با ساخت بخشی از مدل اقتصادی بازی برای NFT‌ها، می‌توانند شروع به «توزیع این ارزش به سمت پایین» بین بازیکنانی کنند که بیشتر به ایجاد تجربیات برای میلیون‌ها بازیکن علاقه دارند.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا