بازی

معرفی بهترین هندزفری بلوتوثی زیر ۵۰۰ تومان

معرفی بهترین هندزفری بلوتوثی زیر ۵۰۰ تومان

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید هندزفری بی سیم و محبوبیت زیاد آن در این روزها باعث شده مدل ها برند های زیادی برای فروش در فروشگاه ها موجود باشند. اما

  • کدام بهتر است؟
  • قیمت کدام به صرفه تر است؟
  • قدرت حذف نویز
  • محدوده برد
  • ظرفیت باتری هدفون
  • کیفیت کلی نسبت به محدوده هزینه

در صورتی که دنبال بهترین هندزفری بلوتوثی با قیمت مناسب هستید اوضاع کمی متفاوت می‌شود. در ادامه با نکات و راهنمای خوبی برای خرید بهترین هندزفری بلوتوث تا 500 تومان آشنا خواهید شد و مدل های پرطرفداری نیز از سایت فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس برای معرفی آورده شده که با تخفیف ویژه در سایت و پیج بیکوپلاس به فروش میرسد.

5 مدل هندزفری بلوتوثی پرطرفدار زیر 500 تومان

دغدغه فکری همه خرید «بهترین هندزفری بلوتوثی» و ارزان اما باکیفیت است. جدیدترین انواع هندزفری را با قیمت زیر 500هزار تومان در بیکوپلاس که نمونه‌هایش را در زیر مشاهده می‌کنید:

1-     هندزفری بلوتوثی JBL مدل 27768

قیمت اصلی:539000تومان
بعد تخفیف:239000تومان

این هندزفری برای کاربری های روزمره از جمله گوش دادن به موسیقی و یا استفاده حین رانندگی، گزینه مناسبی است. مدت زمان شارژ این هندزفری 1 ساعت بوده و پس از شارژ کامل می توانید به مدت 5 ساعت در حالت روشن از آن استفاده کنید. از مزیت این هندزفری بی سیم بودن آن است. کیفیت صدای خوب و برخورداری از کنترلگر لمسی این هندزفری را در دسته بهترین  هدفون بی سیم زیر 500 تومان قرار می دهد.

2-     هندزفری بلوتوثی K-68

قیمت اصلی:789000تومان
بعد تخفیف:479000تومان

در بخش بهترین هندزفری بلوتوث تا 500تومان می‌توانیم به برند K-68 اشاره کنیم. این هندزفری که در حال حاضر 479هزار تومان قیمت دارد برای کاربردهایی مثل پخش موسیقی و گیمینگ مناسب است و 5ساعت مداوم می‌توانید از آن برای گوش کردن به موسیقی و تماس تلفنی بهره‌مند شوید.

3-     هندزفریSamsung 

 قیمت اصلی:579000تومان
بعد تخفیف:369000تومان

برند سامسونگ جزو بهترین انواع هدفون به شمار می‌آید که می‌توانید در باشگاه موقع تمرینات هوازی از آن استفاده کنید. سازگاری این هندزفری فوق‌العاده است و قابلیت اتصال به اندروید 5 به بالا و آیفون 10 به بالا را دارد. هندزفری سامسونگ در صورتی که مانعی در مسیر نباشد تا 20متر قدرت عمل دارد و می‌تواند به طرز قابل توجهی نویزهای محیطی را کاهش دهد. این هندزفری با طراحی زیبای ارگونومیک با قیمت 369هزار تومان از بیکوپلاس قابل خرید است.

4-     هندزفری HQ-13

قیمت اصلی:479000تومان
بعد تخفیف:289000تومان

به عنوان «بهترین هندزفری بلوتوث تا 500تومان» می‌توانیم برند HQ-13 را نام ببریم. این مارک هندزفری برای گوش دادن به موسیقی بی‌نظیر است. هندزفری ایرپاد HQ-13 تنها یک ساعت زمان نیاز دارد تا شارژ شود، محدوده برد آن 10متر است و با تخفیف طلایی 40% و قیمت 289هزار تومان می‌توانید آن را خریداری کنید.

  • هندزفری بلوتوثی JBL مدل 27107

قیمت اصلی:529000 تومان
بعد تخفیف:319000 تومان

طبق نکات بالا بهترین هندزفری بلوتوثی با قیمت مناسب به قدرت برد، حمل، حذف پارازیت و ظرفیت باتری بستگی دارد؛ اما اعتبار برند هم بی‌تأثیر نیست. ممکن است تعجب‌آور باشد اما هندزفری بلوتوثی Sony تنها با 129هزار تومان در فروشگاه بیکوپلاس عرضه می‌شود که برای فعالیت‌های روزمره مانند رانندگی یا گیمینگ فوق‌العاده است و برد 10متری دارد؛ همچنین مارک معروف JBL را می‌توانید تنها با 279هزار تومان تهیه کنید و 3ساعت تمام برای گوش کردن به موسیقی و مکالمه آن را به کار ببرید

با دیدن بخش فروش لوازم دیجیتال در فروشگاه آنلاین بیکوپلاس می‌توانید طی چند دقیقه بهترین هندزفری بلوتوثی با قیمت مناسب را بخرید و در اسرع وقت درب خانه تحویل بگیرید.

نتیجه‌گیری

اینطور که به نظر می‌رسد برای خرید بهترین هندزفری بلوتوث تا 500 تومان باید هدفمان را در نظر بگیریم؛ برای مثال لازم است تعیین کنید چند ساعت در روز می‌خواهید از هدفون استفاده کنید، با چه فاصله‌ای از گوشی می‌خواهید آن را به کار ببرید یا چه زمانی می‌خواهید آن را در گوشتان بگذارید. به‌طور کلی خرید بهترین هندزفری بلوتوثی با قیمت مناسب کار سختی نیست؛ پیشنهاد می‌کنیم فرصت‌های ویژه فروشگاه بیکوپلاس(bikoplus.com) را برای خرید این وسیله دیجیتال از دست ندهید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا