بازی

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Modern Warfare 2 اعلام شد

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Modern Warfare 2 اعلام شد

اگر خواستار تجربه بازی Call of Duty Modern Warfare 2 روی کامپیوتر خود هستید، اینفینیتی وارد سیستم مورد نیاز بازی را رسما منتشر کرده است تا بهتر بتوانید عملکرد احتمالی آن روی سیستم خود را پیش‌بینی کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز Call of Duty Modern Warfare 2 چیز چندان عجیب و غریبی نیست. به یک Intel Core I3-6100 یا Core I5-2500K یا AMD RYZEN 3 1200 برای پردازنده، 8 گیگابایت رم و یک GTX 960 یا RX 470 به عنوان کارت گرافیک نیاز دارید تا بتوانید بازی را اجرا کنید. اما برای سیستم پیشنهادی، Intel Core I5-6600K یا Core I7-4770 یا AMD RYZEN 5 1400 به عنوان پردازنده، 12 گیگابایت رم و یک GTX 1060 یا RX 580 درج شده که می‌توان حدس زد برای اجرای بازی با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم بر ثانیه باشد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۹ ماد بازی اسپایدرمن که ظاهر پیتر پارکر را تغییر می‌دهند!مرد هزار چهره!
معرفی ۹ ماد بازی اسپایدرمن که ظاهر پیتر پارکر را تغییر می‌دهند!

اما دو ست سیستم پیشنهادی دیگر نیز برای بازی ارائه شده است. سیستم پیشنهادی برای تنظیمات «رقابتی» (برای اجرای بازی با فریم ریت و نرخ تازه‌سازی تصویر بالا) در نظر گرفته شده که یک Intel Core I7-8700K یا AMD RYZEN 7 1800X برای CPU، کارت گرافیک RTX 3060Ti یا RX 5700 XT و 16 گیگابایت رم طلب می‌کند. در نهایت سیستم مخصوص Ultra 4K را داریم که برای اجرای بازی با رزولوشن 4K و فریت ریت بالا است. برای این رده نیاز به یک پردازنده Intel Core I9-9900K یا AMD RYZEN 9 3900X، کارت گرافیک RTX 3080 یا RX 6800 XT و 16 گیگابایت رم دارید. جدول سیستم مورد نیاز بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Modern Warfare 2

از دیگر نکات موجود در این مشخصات می‌توان به 72 گیگابایت فضای ذخیره *در زمان انتشار* بازی اشاره کرد، که طی ماه‌های بعد از انتشار قطعا افزایش خواهد یافت. همچنین بازی یک ویژگی اختیاری به نام Hi-Rez Assets Cache دارد که اجازه می‌دهد بازی از فضای ذخیره کامپیوتر برای رندر کردن بافت‌ها و سایر جنبه‌های گرافیکی با رزولوشن بالا استفاده کند. در صورت فعال سازی این گزینه، بین 32 تا 64 گیگابایت دیگر از فضای ذخیره شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۶ آبان منتشر شود، اما با پیش‌خرید کردن بازی از یک هفته زودتر، یعنی ۲۹ مهر، به بخش داستانی آن دسترسی خواهید داشت. همچنین به نظر می‌رسد این عنوان سال آینده محتوای داستانی جدیدی دریافت کند تا خلاء ناشی از عدم انتشار یک کالاف دیوتی جدید در سال ۲۰۲۳ را جبران کند.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا