بازی

هیدئو کوجیما می‌خواهد پس از مرگ به هوش مصنوعی تبدیل شود

هیدئو کوجیما می‌خواهد پس از مرگ به هوش مصنوعی تبدیل شود

بدون شک هیدئو کوجیما یکی از خلاق‌ترین بازی‌سازهای تاریخ است، حالا تصور کنید که او تا ابد بتواند به ساخت بازی‌های ویدئویی ادامه دهد.

هیدئو کوجیما در جدیدترین مصاحبه خود با سایت IGN اعلام کرده که قصد دارد پس مرگ به یک هوش مصنوعی تبدیل شود. او می‌خواهد به ساخت بازی‌ها ویدئویی تا جایی که می‌تواند ادامه دهد و سپس برای تجربه‌ای متفاوت، می‌خواهد پس از مرگ به هوش مصنوعی تبدیل شود.

او قصد دارد در قالب هوش مصنوعی با دیگر بازی‌سازها همکاری کند تا به روش‌های مختلفی خلاقیت خود را افزایش دهد. با این وجود کوجیما قصد دارد به ریشه‌های بازی‌سازی خود وفادار باقی بماند و این موضوع برایش بسیار مهم است‌.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

کوجیما

کوجیما در صحبت با سایت IGN کاملا جدی به نطر می‌رسید و احتمالا همه چیز در این زمینه به پیشرفت جامعه بشری ربط خواهد داشت. اگر پیش از مرگ او این تکنولوژی تولید شده باشد، تا ابد این ذهن خلاق را در کنار خودمان خواهیم داشت. فقط تصور کنید که کوجیما با منبع تمام نشدنی هوش منصوعی، می‌تواند چه عناوینی توسعه دهد؟

باید اشاره کنیم که در کنار بازی Death Stranding 2 که اخیرا با انتشار یک تریلر تایید شد، کوجیما پروداکشنز با همکاری ایکس باکس در حال کار روی یک پروژه مبتنی بر ابر است که در ماه ژوئن معرفی شده بود.


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا