بازی

مدیرعامل استودیو آبسیدین به ساخت یک Fallout جدید علاقه دارد

مدیرعامل استودیو آبسیدین به ساخت یک Fallout جدید علاقه دارد

فرگوس اورکهارت، مدیرعامل و موسس استودیو آبسیدین، در مصاحبه اخیر خود به ساخت بازی جدیدی از مجموعه Fallout ابراز علاقه کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

در گفتگو با DualShockers به مناسبت ۲۵ سالگی این فرنچایز محبوب، اورکهارت اعلام کرد که آن‌ها قطعا مشتاق ساخت یک Fallout جدید هستند و اگر این کار به آن‌ها پیشنهاد شود، آن را قطعا انجام خواهند داد.

اگر هر زمان فرصت ساخت یک Fallout جدید را پیدا کنیم، آن را می‌سازیم. حتی جای سوالی هم وجود ندارد که این کار را انجام می‌دهیم یا نه. تنها سوالی که وجود دارد این است که «فرصتش کِی پیش می‌آید؟»

استودیو آبسیدین سازنده بازی Fallout New Vegas بود که از دید بسیاری بهترین نسخه فال اوت محسوب می‌شود. این استودیو بعد از آن بازی سراغ عناوین دیگری همچون South Park: The Stick of Truth، سری Pillars of Eternity و The Outer Worlds رفت. ابسیدین به تازگی نسخه کامل بازی Grounded را منتشر کرد و بازی بعدی‌شان یعنی Pentiment ماه آینده از راه می‌رسد. برای آینده، دو عنوان Avowed و The Outer Worlds 2 در دست توسعه قرار دارند.

بازی Fallout New Vegas

به گفته اورکهارت، ابسیدین بعد از اتمام تمام این پروژه‌ها ساخت یک Fallout جدید را بررسی خواهد کرد:

در یک نقطه می‌رویم سراغ اینکه بازی‌های بعدی‌مان چه خواهند بود، و تعجب می‌کنم اگر فال اوت یکی از گزینه‌هایمان نباشد. اگر بخواهیم یک Fallout بسازیم، باید به کارهای بتسدا با این سری و چیزهای دیگر متصل باشد. اما شخصا همواره می‌گویم که دوست دارم قبل از بازنشسته شدن، یک بازی فال اوت دیگر بسازم.

این احتمالا خبر خوبی برای طرفداران این فرنچایز نقش‌آفرینی پسا آخرالزمانی خواهد بود. قبلا هم از یک منبع معتبر شنیده بودیم که مایکروسافت و آبسیدین به ساخت قسمت دوم New Vegas علاقه دارند. اما متاسفانه واضح است که حالا حالاها نسخه جدیدی از این سری نخواهیم دید. تاد هاوارد از بتسدا اخیرا اعلام کرد که ساخت یک فال اوت جدید بعد از Starfield و The Elder Scrolls VI آغاز می‌شود، و ابسیدین هم قبل از این که *شاید* یک بازی از این فرنچایز بسازد باید دو پروژه بزرگ دیگر را به اتمام برساند.

تا آن موقع می‌توانیم منتظر سریال Fallout برای آمازون باشیم که اخیرا چند تصویر از آن فاش شد. همچنین بازی Fallout 3 هم آخر این هفته در فروشگاه اپیک گیمز رایگان خواهد شد. همچنین اگر می‌خواهید بیشتر با این سری آشنا شوید، مقاله تاریخچه سری Fallout را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا