بازی

بازی New Tales From the Borderlands در سنگاپور رده‌بندی سنی دریافت کرد

بازی New Tales From the Borderlands در سنگاپور رده‌بندی سنی دریافت کرد

بازی New Tales From the Borderlands از استودیو گیرباکس (Gearbox) در سال میلادی جاری منتشر می‌شود، اگرچه پلتفرم‌ها و تاریخ انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

این شرکت در اوایل ماه سپتامبر در همایش PAX West شرکت خواهد کرد، بنابراین احتمال دارد در آن زمان اطلاعات رسمی از این بازی منتشر شود. اما در همان حال، جزئیات مختلفی در مورد داستان، نسخه دیلاکس و محتوای بزرگسالانه به دلیل رده‌بندی سنی اخیر توسط سازمان توسعه رسانه Infocom در کشور سنگاپور به بیرون درز کرده است.

علاوه بر نسخه رایانه‌های شخصی که پیش از این تأیید شده بود، این دنباله برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ نیز رده‌بندی شده است.

با دریافت رده سنی M18 (معادل +۱۸ بزرگسال)، داستان در پاندورا با سه شخصیت جدید (که در نقاط مختلف قابل کردن بازی هستند) جریان دارد. آنو دانشمندی است که می‌خواهد از «یک کریستال با قدرت شفابخش» برای کمک به برادرش اکتاویو استفاده کند. دیگر شخصیت بازی، فران نام دارد که یک مغازه ماست بستنی فروشی دارد. هر دو کاراکتر می‌خواهند از سوء استفاده شرکت‌ها از کریستال جلوگیری کنند.

مشخص نیست که آیا اکتاویو سومین قهرمان داستان است یا خیر، اما گیم‌پلی بازی به نظر چندان گسترده نیست و بر دیالوگ‌ها و انتخاب‌های صحنه‌های اکشن تمرکز دارد. هنگام رویارویی با دشمن‌های انسانی، روباتی یا جهش‌یافته‌، باید «با موفقیت تعدادی از دکمه‌ها را در پاسخ به درخواست‌های روی صفحه نمایش برای عبور از مهلکه فشار دهید. عدم انجام این کار اغلب منجر به مرگ کاراکتر می‌شود و بازیکن باید از چک‌پوینت قبلی بار دیگر آغاز کند» که با رویدادهای فوری (QTE) بازی اول مطابقت دارد.

همچنین، همانطور که از یک عنوان بوردرلندز انتظار می‌رود، خشونت بسیار زیادی در New Tales From the Borderlands وجود دارد. یک مثال از چنین موردی، یک مرد به گردن یا بالای سر زن خنجر می‌زند یا اینکه زن طرف مقابل را منجمد کرده و او را متلاشی می‌کند و تکه‌های یخ زده از اندام بدن و سر بریده شده را بر جای می‌گذارد.

New Tales From the Borderlands

همچنین تصاویر دیگری از خشونت با جزئیات پاشیده شدن خون، مانند تیراندازی به قفسه سینه یا سر شخصیت‌ها، یا ضربه زدن به چشم با قبضه تپانچه نیز وجود دارد. علاوه بر این تصاویر دلخراش دیگری نیز وجود دارند، مانند زنی که با یک پای بریده شده در بازی دیده می‌شود و سکانسی که در آن یک شخصیت تلاش می‌کند تا با استفاده از میله‌ای فلزی، سر بریده شده را به جسد بچسباند.

نسخه دیلاکس بازی شامل مجموعه‌ای از قسمت اول به همراه دنباله آن است. پاداش‌های اضافی برای این نسخه یا پیش‌خرید بازی هنوز مشخص نشده‌اند، بنابراین برای جزئیات بیشتر احتمالا باید منتظر PAX West بمانیم.


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا