بازی

حساب بنیانگذار PlatinumGames به دنبال حواشی Bayonetta 3 در توییتر مسدود شد

حساب بنیانگذار PlatinumGames به دنبال حواشی Bayonetta 3 در توییتر مسدود شد

حساب توییتر «کامیا هیدکی»، یکی از بنیانگذاران و نایب رئیس PlatinumGames، به‌دلیل حواشی اخیر مربوط به صداپیشه بازی Bayonetta 3 مسدود شد!

کامیا در آخرین توییت خود پیش از مسدود شدن، نوشته بود : «بهت هشدار داده بودم…» که البته دقیقا مشخص نیست او به چه چیزی اشاره دارد. با این حال، تمام موضوع به درخواست صداپیشه Bayonetta مربوط می‌شود که از طرفداران خواسته بود به دلیل پیشنهاد دستمزدی غیرمعقولانه و ۴۰۰۰ دلاری، بازی را تحریم کرده و هزینه خرید آن را به خیریه اهدا کنند.

در حالی که مسدود شدن حساب کاربری توییتر به معنای حذف شدن کامل آن نیست، اما کاربر را برای مدت زمانی از توییت کردن منع می‌کند. هرچند حساب‌ها معمولا به دلیل نقض قوانین توییتر بسته می‌شوند، اما حساب کامیا هیدکی ممکن است به هر دلیل دیگری مسدود شده باشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WarioWare: Get It Together!جنون بزرگ میکرو گیم‌ها
بررسی بازی WarioWare: Get It Together!

یکی از تهیه‌کننده سابق PlatinumGames در توییتی که اکنون حذف شده، نوشته بود:

بسیار ناامید هستم. تیم Bayonetta لیافت اتفاقی که امروز برای آن‌ها افتاد را نداشت. من باور نمی‌کنم که این تمام داستان باشد و از این موضوع تنفر دارم که کاربران اینترنت فقط ریتوییت کردن را یاد دارند. من هلنا [صداپیشه] و تیم بازی را دوست دارم، اما چیزی که امروز اتفاق افتاد شرم آور است.

Bayonetta 3

هلنا تیلور، صداپیشه بازی در مجموعه‌ای از پیام‌های ویدیویی که اخیرا در توییتر منتشر شده بود، ادعا کرد که برای حضور در بازی Bayonetta 3 فقط ۴۰۰۰ دلار به او پیشنهاد شده است و از توسعه‌دهنده بازی یعنی پلاتینیوم‌گیمز و نینتندو ناشر آن انتقاد کرد.

اخیرا تایید شده بود که «جنیفر هیل» کهنه‌کار که در بازی‌هایی مانند Metal Gear Solid صداپیشگی کرده، در عنوان سوم Bayonetta جایگزین تیلور شده است. در آن زمان، PlatinumGames ادعا کرد که دلیل این امر برنامه تیلور بوده که اکنون این موضوع توسط خود تیلور رد شده است.

Bayonetta 3 در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا