بازی

آیا یوبیسافت قصد تغییر برند The Crew را دارد؟

آیا یوبیسافت قصد تغییر برند The Crew را دارد؟

احتمال می‌رود The Crew 3 با نامی جدید و عنوانی به غیر از Crew عرضه شود. همچنین می‌توان انتظار داشت که بازی جدید بازیکنان را به لوکیشنی کاملاً غیر منتظره ببرد.

فرنچایز «کرو» جزء آثار جالب ژانر مسابقه‌ای محسوب می‌شود که برخلاف سایر آثار این سبکی، به موفقیت بزرگی دست پیدا نکرد. خصوصاً در دورانی که مجموعه Forza Horizon به طور کامل روی این سبک احاطه دارد، امثال The Crew چیز خاصی برای ارائه و رقابت ندارند.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

کرو بازیکنان را در نقشه کامل آمریکا قرار می‌داد و دنباله آن نیز وسایل نقلیه‌ای همچون قایق‌ها و انواع هواپیما را اضافه کرده بود که تنوع و جذابیت بازی را بالاتر برده بود. درحالی که یوبیسافت به طور رسمی کرو ۳ را معرفی نکرده است، اما شایعات فراوانی پیرامون آن وجود دارد.

بر اساس ادعای تام هندرسون اینسایدر معتبر و نیک بیکر در Insider Gaming، احتمالاً نسخه سوم این بازی بازیکنان را از طریق جزیره Oahu به هاوایی می‌برد. اینسایدر گیمینگ ادعا کرد طبق اطلاعات و تصاویری که به دست آورده، نسخه جدید این مجموعه با عنوان Motorfest شناخته می‌شود و کمپانی قصد دارد اسم کرو را برای همیشه کنار بذارد.

هنوز مشخص نیست که ادعای این منبع چقدر صحت داشته باشد، چرا که این تیتر می‌تواند به یک ویژگی کاملاً جدید اشاره داشته باشد. در عین حال، هیچ روشی برای تشخیص درستی این موضوع وجود ندارد. از طرف دیگر، مشخص نیست که یوبیسافت کی قصد معرفی نسخه جدید بازی مسابقه‌ای خود و اعلام تاریخ عرضه آن را دارد.

همین موضوع که کرو ۳ در هاوایی واقع شده می‌تواند دلیل مناسبی برای تغییر اسم آن نیز باشد، چرا که این مجموعه بخاطر ابعاد و وسعت نقشه آن معروف است و واقع شدن در یک جزیره از هاوایی، به این معنی است که تیم سازنده قصد کاهش ابعاد بازی را دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی F1 22همان فرمول طلایی با اندکی تغییرات
بررسی بازی F1 22


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا