بازی

هیچ قهرمانی در فصل اول بازی Overwatch 2 تغییر نخواهد کرد

هیچ قهرمانی در فصل اول بازی Overwatch 2 تغییر نخواهد کرد

بلیزارد به تازگی اعلام کرده که قصد ندارد در طول فصل اول بازی، تغییرات اساسی در بحث بالانس قهرمانان بازی Overwatch 2 ایجاد کند. این استودیو در پست جدید وبلاگ خود پس از لانچ بازی فاش کرد که نرخ پیروزی هر قهرمان بین ۴۵ تا ۵۵ درصد است.

حتی جدیدترین قهرمان اضافه شده به فهرست هیروهای Overwatch 2، شخصیت کیریکو (Kiriko) ، شاهد ثبات نرخ پیروزی در حدود ۴۸ تا ۵۲ درصد است. البته وین ریت او در هنگام لانچ بازی ۷۵٪ بود.

تنها استثنا در برنامه تغییر نکردن هیروها در حال حاضر زاریا (Zarya) است که در مد Total Mayhem شانس پیروزی بیشتری دارد و در پچ بزرگ بعدی در ۲۵ اکتبر تغییراتی برای او اعمال خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

تغییرات بخش 5v5 فشار بیشتری بر تانک‌ها وارد کرده و در حالی که D.Va یکی از محبوب‌ترین‌هاست، دیگر قهرمانان در واقع نرخ پیروزی بالاتری دارند. تیم سازنده نقشه‌ها را در هر فصل تغییر می‌دهد تا امکان بالانس فراهم شود.

در فصل دوم قرار است شاهد تغییراتی در بالانس باشیم، با این حال، توسعه‌دهنده اعلام کرده که هدف از تغییرات این است که Overwatch 2 متعادل و منصفانه احساس شود و در عین حال هر فصل هویت خاص خود را داشته باشد.

در نهایت، بلیزارد اعلام کرد که برخی از بازیکنان نگرانی‌هایی در مورد پاسخگویی ورودی (Input Responsiveness) در پی‌سی دارند و راهکارهایی برای بهبود آن دارند.

Overwatch 2

اورواچ ۲ از نظر آماری شروع خیره‌کننده‌ای داشته، به طوری که استودیو اخیراً فاش کرد که این بازی در ده روز اول پس از انتشار، ۲۵ میلیون بازیکن داشته است.

Overwatch 2 به صورت رایگان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس است.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا