بازی

ویدیویی از گیم‌پلی ۴ نفره Minecraft Legends منتشر شد

ویدیویی از گیم‌پلی ۴ نفره Minecraft Legends منتشر شد

رویداد Minecraft Live که به‌ تازگی برگزار شد، کلی اخبار و نمایش هیجان‌انگیز برای طرفداران داشت. یکی از این موارد معرفی DLC بتمن برای ماینکرفت بود که دو روز دیگر منتشر می‌شود. علاوه بر این‌، اسپین‌آف سوم شخص و استراتژیک ماینکرفت یعنی Minecraft Legends نیز یک نمایش گیم‌پلی جذاب و دو تریلر سینمایی داشت.

Minecraft Legends قرار است جایی در بهار ۲۰۲۳ روانه بازار شود. در نمایش گیم‌پلی این بازی دو توسعه‌دهنده از استودیو موجنگ و دو توسعه‌دهنده دیگر از Blackbird Interactive کنار هم جمع شدند تا جلوی Piglin‌های مهاجم را بگیرند.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

ماینکرفت لجندز سال گذشته میلادی رسما معرفی شد که یک استراتژیک همزمان (RTS) و سوم شخص است؛ چیزی شبیه به Pikmin از نینتندو یا سری Overlord از کدمسترز. ما پیش از این می‌دانستیم این بازی به بازیکنان قابلیت مقابله با هیولاهای ندر را می‌دهد و مولتی‌پلیر است، اما اکنون برای نخستین بار تایید شده که تا ۴ بازیکن می‌توانند باهم آن را تجربه کنند.

هنوز مشخص نیست Minecraft Legends از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند یا خیر، اما موجنگ اخیرا این قابلیت را به Minecraft Dungeons (بین نسخه‌های پی‌سی و ایکس باکس) اضافه کرده است.

جهت تماشای نمایش کامل ماینکرفت لجندز می‌توانید به این لینک و تماشای فقط بخش گیم‌پلی ۴ نفره آن به این لینک در یوتیوب مراجع کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲مرد هزار چهره!
بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲


تماشا کنید: بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا