بازی

بسته الحاقی دنیای بتمن برای ماینکرفت معرفی شد

بسته الحاقی دنیای بتمن برای ماینکرفت معرفی شد

طی اخباری هیجان‌انگیز، ماینکرفت (Minecraft) بسته الحاقی دنیای بتمن را معرفی کرده که شامل خود شوالیه تاریکی، جوکر و شهر گاتهام می‌شود.

همان‌طور که در جریان هستید Minecraft پرفروش‌ترین بازی تاریخ محسوب می‌شود و تاکنون الهام‌بخش هزاران بازیکن برای به‌کارگیری خلاقیت و ساخت چیزهای خارق‌العاده بوده است. گرچه سازندگان به بازیکنان کم‌تجربه‌تر هم احترام می‌گذارند و به صورت منظم بسته‌های الحاقی و تجارب جدیدی منتشر می‌کنند که ماینکرفت را از حالت تکراری درمی‌آورد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

در جدیدترین مورد، استودیو موجنگ اعلام کرده DLC مرتبط با بتمن را توسعه داده. در کنار بتمن، شما می‌توانید منتظر شخصیت‌هایی مثل رابین، جوکر، مستر فریز، پویزن آیوی،‌ هارلی کویین و حتی ریدلر باشید. به‌نظر می‌رسد حتی بت‌موبیل هم در این بسته الحاقی جدید حضور داشته باشد.

بسته الحاقی بتمن برای ماینکرفت در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ماه) منتشر می‌شود و نتیجتا لازم نیست مدت زیادی برای تجربه آن صبر کنید. برای تماشای تریلر معرفی DLC نیز می‌توانید به این لینک در یوتیوب مراجعه بفرمایید.

آن‌طور که مشخص است، این بسته الحاقی محتوا و لایه‌های بسیاری دارد و می‌تواند برای مدتی مخاطبان را سرگرم نگه دارد. تا این لحظه هنوز قیمت DLC بتمن مشخص نشده اما اگر مانند بسته الحاقی باب اسفنجی باشد، چیزی حدود ۱۰ دلار قیمت خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشیهمکارهای غیرخفاشیِ شوالیه تاریکی
۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشی


تماشا کنید: بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا