بازی

نینتندو به دلیل بروز باگ، سرورهای Switch Sports را آفلاین کرد

نینتندو به دلیل بروز باگ، سرورهای Switch Sports را آفلاین کرد

سرورهای Nintendo Switch Sports به دنبال بروز یک باگ بزرگ ناشی از آخرین آپدیت بازی، آفلاین شدند.

نینتندو به طور موقت بخش آنلاین و بکاپ سیوهای بازی Switch Sports را غیرفعال کرده است. این شرکت اعلام کرد سرورهای بازی را نیز آفلاین کرده تا راه حلی برای این باگ آزاردهنده پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Hustle – یک پرتاب سه امتیازیتو درخت بلوط منی
نقد فیلم Hustle – یک پرتاب سه امتیازی

باگ مورد بحث باعث می‌شود بازی در هنگام لودینگ قبل از مسابقه بسته شود و پس از لانچ آپدیت جدید کشف شد که اکنون عرضه سرتاسری آن به حالت تعلیق درآمده است. نینتندو در توییتی نوشت:

یک باگ در آپدیت Nintendo Switch Sports Ver1.2.1 پیدا شده که باعث می‌شود بازی در طول صفحه لودینگ قبل از مسابقه بسته شود. متاسفانه این مشکل بر بخش آنلاین و آفلاین بازی تاثیر می‌گذارد. بنابراین، به طور موقت انتشار این به‌روزرسانی را به حالت تعلیق درآورده‌ایم.

در حالی که به دنبال یافتن راه حل می‌گردیم، سرورهای Nintendo Switch Sports به طور موقت آفلاین خواهند شد و بخش آنلاین در این مدت در دسترس نخواهد بود. بکاپ سیوها نیز به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. ما صمیمانه از ناراحتی پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.

بازی Switch Sports در فروردین ماه امسال با شش رشته ورزشی منتشر شد: تنیس، بولینگ، چانبارا (شمشیربازی)، فوتبال، بدمینتون و والیبال.

Switch Sports

آپدیت رایگان تابستانی بازی در ماه جولای لانچ شد و چندین ویژگی جدید از جمله قابلیت بند پا برای مسابقات فوتبال و حرکات جدید والیبال را معرفی کرد. دومین به‌روزرسانی رایگان Switch Sports که قرار بود گلف را به لیست ورزش‌های قابل بازی در پاییز امسال اضافه کند، اخیراً به تعطیلات کریسمس موکول شد.

باگ‌های مخرب و تعطیلی سرور مطمئناً ایده آل نیستند، اما این روزها به مشکلی رایج در بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است. با توجه به اینکه یک آپدیت می‌تواند به همان اندازه که اصلاح می‌کند، چیزهایی را خراب کند، دیدن این اتفاق تعجبی ندارد.

در حال حاضر، هیچ بازه زمانی برای حل شدن این باگ تعیین نشده است، اما امیدواریم که این موضوع زودتر حل شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا