بازی

استیم اکنون رسما از کنترلرهای نینتندو سوییچ پشتیبانی می‌کند

استیم اکنون رسما از کنترلرهای نینتندو سوییچ پشتیبانی می‌کند

Valve همچون همیشه مشغول به‌روزرسانی استیم با قابلیت‌های جدید است و در آخرین نسخه بتای کلاینت آن به طور رسمی پشتیبانی از کنترلرهای Joy-Con نینتندو سوییچ را معرفی کرده است.

به این ترتیب کسانی که جوی‌کان‌های (Joy-Con) نینتندو سوییچ را ترجیح می‌دهند، اکنون می‌توانند از آن‌ها در بازی‌های رایانه شخصی خود در حالت‌های مختلف استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟

پشتیبانی از جوی‌کان‌ها در هر دو حالت انجام می‌شود. به صورت جدا از هم که می‌تواند به‌عنوان مینی گیم‌پد استفاده شود و به صورت جفت ترکیبی، همانطور که در سوئیچ کاربرد دارد، به عنوان یک کنترلر سنتی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به‌روزرسانی امروز به این معنی است که استیم اکنون به طور کامل از اکثر کنترلرهای رسمی سوییچ پشتیبانی می‌کند. بد نیست یادآوری کنیم که سازگاری با Pro Controller سوییچ در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود.

استیم

علاوه بر این، پشتیبانی از طیف گسترده‌تر کنترلرهای کلاسیک نینتندو که کنسول‌هایی مثل NES، SNES، N64 و Mega Drive را پوشش می‌دهد، ماه گذشته برای استیم معرفی شد و نسخه بتای امروز سازگاری بهتری را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

چند روز پیش باخبر شدیم که دولت اندونزی سایت‌های بازی همچون استیم و سرویس‌های وب محبوب را به دلیل عدم ثبت نام برای مجموعه جدیدی از قوانین کسب مجوز، مسدود کرده است

از طرف دیگر باید گفت که بازی Stray بر اساس بیش از ۴۲ هزار نقد و بررسی و کسب امتیاز ۸.۶۱ و رضایت ۹۸٪ بازیکنان، به بهترین بازی استیم در سال ۲۰۲۲ تبدیل شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا