بازی

رای گیری ماینکرفت آغاز شد

رای گیری ماینکرفت آغاز شد

طبق رسم چند سال گذشته ماینکرفت شاهد برگزاری مراسم Minecraft Live 2022 در تاریخ ۱۵ اکتبر هستیم. در این مراسم کاربران می‌توانند جدیدترین اخبار را در مورد دنیای ماینکرفت بشنوند و از همه مهم‌تر اینکه با شرکت در رای گیری ماینکرفت و رای دادن به ۳ گزینه معرفی شده توسط استودیو موجانگ، تغییرات دلخواهشان را در بازی اعمال کنند.

چند روز پیش موجانگ با انتشار ۳ ویدیو ماب‌های جدید ماینکرفت را معرفی کرد. این ۳ ماب اسنیفر (Sniffer)، تاف گالم (Tuff Golem) و رسکال (Rascal) نام دارند. این بار بر خلاف سال‌های گذشته برای شرکت در رای گیری ماینکرفت می‌بایست به وبسایت بازی سر بزنید. برای رای دادن به اکانت مایکروسافت یا موجانگ نیاز دارید و پس از ورود به سایت می‌توانید به هر کدام از ماب‌هایی که دوست دارید رای بدهید.

رای گیری ماینکرفت
رای گیری ماینکرفت
رای گیری ماینکرفت

توجه داشته باشید که در حال حاضر به خاطر ترافیک سنگینی که روی وبسایت ماینکرفت و رای گیری وجود دارد ممکن است رای شما ثبت نشود و با یک ارور مواجه شوید. یکی دیگر از ویژگی‌های این رای‌گیری این است که می‌توانید تا فردا و پیش از شروع مراسم ماینکرفت رای‌تان را تغییر دهید.

بهتر است همین الان وارد وبسایت ماینکرفت شوید و شانستان را آزمایش کنید. در ضمن مابی که به آن رای دادید و دلیلتان برای رای دادن به آن را هم حتما در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

مراسم زنده ماینکرفت کی برگزار می‌شود؟

۱۵ اکتبر باید منتظر مراسم ماینکرفت ۲۰۲۲ باشیم. جایی که نتیجه رای‌گیری مشخص می‌شود و کاربران می‌توانند تغییرات جدید بازی را مشاهده کنند. می‌توانید این مراسم را از طریق کانال یوتوب ماینکرفت و وبسایت رسمی ماینکرفت تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا