بازی

یک سازنده ماد قابلیت رهگیری پرتو بازی Elden Ring را فعال کرد

یک سازنده ماد قابلیت رهگیری پرتو بازی Elden Ring را فعال کرد

در حالی که بسیاری از بازیکنان منتظر ویژگی رهگیری پرتو بازی Elden Ring هستند، یک سازنده ماد موفق شده تا زودتر این ویژگی را فعال کند که البته در حال حاضر عملکرد چندان مناسبی ندارد.

FromSoftware اوایل سال جاری تایید کرده بود که Elden Ring قابلیت رهگیری پرتو را دریافت می‌کند. همچنین اخیرا در فایل‌های آپدیت جدید بازی نیز به این موضوع اشاره شده بود. با این حال، اکنون مشخص شده که رهگیری پرتو را می‌توان هم اکنون در الدن رینگ فعال کرد اما عملکرد آن احتمالا چندان موردپسند بازیکنان نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟باکلاس شویم!
چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟

«لنس مک دونالد»، سازنده مادی که این ویژگی را فعال کرده در توییت خود نوشت:

موفق شدم تا رهگیری پرتو را در آخرین به‌روزرسانی Elden Ring با یک پچ کوچک فعال کنم. با این حال، به نظر می‌رسد که در حال حاضر همه چیز کاملا خراب باشد، ظاهرا برخی سایه‌زن‌ها از دست رفته‌اند یا چیزی مشابه آن.

همانطور که در تصاویر ارائه شده توسط مک دونالد قابل مشاهده است، به‌نظر می‌رسد زمانی که گزینه رهگیری پرتو فعال شده باشد، نور بازی تا حد زیادی کم می‌شود و همه‌چیز را به یک سایه سیاه تبدیل می‌کند.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Elden Ring، تقریبا یک ماه پیش بود که این بازی تحسین‌شده و سولزلایک توانست نخستین جایزه «بهترین بازی سال» خود را در Japan Game Awards کسب نماید. Elden Ring توانسته در ماه‌های گذشته ۱۶.۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. ویدیوهای بازی جدید فرام‌سافتور در طول ۶۰ روز اولیه عرضه، در یوتیوب ۳.۴ میلیارد بازدید به‌دست آوردند.

مطلب پیشنهادی:این آخر هفته چیکار می‌کنید؟ [۵ و ۶ اسفند]از الدن رینگ تا بازی ترسناک!
این آخر هفته چیکار می‌کنید؟ [۵ و ۶ اسفند]


تماشا کنید: بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا