بازی

ریبوت Naked Gun با بازی لیام نیسون ساخته می‌شود

ریبوت Naked Gun با بازی لیام نیسون ساخته می‌شود

گزارش جدیدی از هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد که ریبوت فیلم Naked Gun قرار است ساخته شود و لیام نیسون نیز در حال مذاکره برای پیوستن به این پروژه است. این فیلم اکشن کلاسیک در سال ۱۹۸۹ به کارگردانی دیوید زاکر ساخته شده بود.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

پارامونت پیکچرز نیز یک بار دیگر در ساخت این ریبوت همکاری می‌کند و اکیوا شافر (سازنده Chip ‘N Dale: Rescue Rangers و عضو گروه کمدی Lonely Island) بر اساس فیلمنامه‌ای از دن گرگور و داگ مند کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. همچنین ست مک‌فارلن (صداپیشه تد) و اریکا هاگینز قرار است به عنوان تهیه‌کنندگان همکاری داشته باشند. در حال حاضر جزییات خاصی از داستان فیلم منتشر نشده است.

پارامونت از سال ۲۰۱۳ در تلاش بود تا ریبوت فیلم Naked Gun را بسازد، چراکه اعلام شده بود قرار است اد هلمز (ستاره فیلم Hangover) نقش اصلی را در آن بازی کند. این نسخه از فیلم با حضور هلمز در سال ۲۰۲۱ به نتیجه‌ای نرسید، چراکه مک فارلن (خالق انیمیشن فمیلی گای) به پروژه ملحق شد و در همان زمان بود که برای نخستین بار شایعه حضور لیام نیسون مطرح شد.

لیام نیسون

مک فارلین در ابتدا برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی احتمالی آن انتخاب شده بود، هرچند اکنون به نظر می‌رسد که او تنها به تولید ریبوت کمک خواهد کرد. فرانچایز Naked Gun برای نخستین بار در سال ۱۹۸۸ و با عنوان !Naked Gun: From the Files of Police Squad شروع به کار کرد و بعدا دو دنباله از آن در سال‌های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۴ منتشر شد.

در حالی که دنباله‌ها با نقدهای متفاوتی روبه‌رو شدند، فیلم اصلی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و تا به امروز به عنوان یک کمدی کلاسیک بسیار مشهور شناخته می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت نیسون ارتباطی با شخصیت اصلی مشهور فرنک دربین (با بازی لسلی نیلسن) خواهد داشت یا خیر.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا