بازی

آپدیت بعدی Elden Ring احتمالا شامل بسته‌های الحاقی و پشتیبانی از رهگیری پرتو باشد

آپدیت بعدی Elden Ring احتمالا شامل بسته‌های الحاقی و پشتیبانی از رهگیری پرتو باشد

آپدیت جدید بازی Elden Ring چندی پیش منتشر شد و فایل‌هایی که در آن کشف شده به عناصر و بخش‌های مختلف و جدیدی در به‌روزرسانی بعدی اشاره دارند. اخیرا یکی از هکرهای مشهور دارک سولز به نام Zullie در توییتر از یافته‌های تازه خود پرده برداشته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Elden Ringبه زیبایی یک رویا
بررسی بازی Elden Ring

به گفته Zullie، یک سری آیدی جدید در فایل‌ها پیدا کرده که هرکدام نوعی رمز برای هر ساختار مشخص در بازی هستند. به عنوان مثال آیدی m20 مختص مراحلی از جمله Stormveil Castle و Siofra River است و آیدی m30 شامل زیرزمین‌های فرعی بوده و m60 دنیای روی زمین را دربر می‌گیرد.

هکر مذکور در کنار موارد بالا، آیدی m45 را نیز یافته که اصولا هیچ‌گونه معادلی در فایل‌های اصلی بازی ندارد و این یعنی احتمالا در یک DLC، فرام‌سافتور منطقه‌ای کاملا جدید را معرفی کند.

Elden Ring

یکی دیگر از اعضای انجمن الدن رینگ به نام Sennoutantei چندین رشته و فایل پیدا کرده که مهم‌ترین بخش آن‌ها، اشاره به اضافه شدن پشتیبانی از رهگیری پرتو (Ray-Tracing) است. در هر حال این مورد اصلا دور از انتظار نیست چراکه اکنون اکثر بازی‌های جدید از تکنولوژی‌های مدرنی چون رهگیری پرتو و DLSS پشتیبانی می‌کنند.

در اخبار مرتبط با الدن رینگ، تقریبا یک ماه پیش بود که این بازی تحسین‌شده و سولزلایک توانست نخستین جایزه «بهترین بازی سال» خود را در Japan Game Awards کسب نماید. Elden Ring توانسته در ماه‌های گذشته ۱۶.۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. ویدیوهای بازی جدید فرام‌سافتور در طول ۶۰ روز اولیه عرضه، در یوتیوب ۳.۴ میلیارد بازدید به‌دست آوردند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیانمرگ از آن‌چه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیان


تماشا کنید: بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا