بازی

سریال Gangs of New York به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ساخته می‌شود

سریال Gangs of New York به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ساخته می‌شود

مارتین اسکورسیزی از آن دسته کارگردان‌های سینما است که تاریخچه فیلمسازی بسیار درخشانی دارد و در حال حاضر نیز مشغول کار روی پروژه‌های متعدد با حضور بازیگران سرشناس است. یکی از فیلم‌هایی که اسکورسیزی برای آن موفق شد نامزدی جایزه اسکار را به‌دست آورد، عنوان Gangs of New York یا همان «دارودسته‌های نیویورکی» است که در سال ۲۰۰۲ اکران شده بود.

در این فیلم بازیگرانی نظیر دنیل دی‌لوئیس، لئوناردو دیکاپریو و کامرون دیاز به ایفای نقش پرداخته بودند و در زمان خودش رکورد نامزدی اسکار را به‌دست آورد و اکنون خبر می‌رسد که اسکورسیزی قصد دارد یک بار این داستان را پس از ۲۰ سال احیا کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

طبق گزارش ددلاین، سریال دارودسته‌های نیویورکی توسط کمپانی میرامکس در دست ساخت قرار دارد و اسکورسیزی نیز قرار است به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان دو قسمت اول آن همکاری داشته باشد. برت لئونارد که پیش از این نویسندگی سریال Shantaram را برعهده داشته کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را انجام می‌دهد.

Gangs of New York بر اساس کتاب هربرت اسبری در سال ۱۹۲۷ ساخته شده که دسته‌های رقیب را در شهر نیویورک دنبال می‌کند و بر اساس شایعات این نسخه جدید سریالی قرار است داستان شخصیت‌های مختلف فیلم را روایت کند. اسکورسیزی درباره ساخت این سریال گفت:

این دوران از تاریخ و میراث آمریکا سرشار از شخصیت‌ها و داستان‌هایی است که ما نتوانستیم در یک فیلم دو ساعته به طور کامل آن را بررسی کنیم. یک سریال تلویزیونی به ما این فرصت و اجازه را می‌دهد تا خلاقانه و با آزادی بیشتر این دنیای رنگارنگ و همه پیامدهایی که بر جامعه ما داشته و دارد را زنده کنیم.

مارتین اسکورسیزی Gangs of New York

اسکورسیزی به تازگی ساخت فیلم اقتباسی Killers of the Flower Moon را با نقش‌آفرینی بازیگرانی مانند لئوناردو دیکاپریو، رابرت دنیرو، جان لیسگو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون، تانتو کاردینال و جان لیسگو به پایان رسانده که قرار است سال آینده اکران شود.

جالب است بدانید که پروژه دیگری با همکاری دیکاپریو و اسکورسیزی در حال شکل‌گیری است که هفتمین همکاری این دو محسوب می‌شود. Apple Original Films حقوق هشتمین رمان پرفروش دیوید گرن به نام The Wager: A Tale of Shipwreck, Mutiny and Murder را به‌دست آورده و مارتین اسکورسیزی و دی‌کاپریو قرار است به ترتیب کارگردان و بازیگر پروژه سینمایی آن باشند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیکآخرین میخ به تابوت سریال تینا پاکروان
نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیک


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا