بازی

سازندگان Yakuza برای نهایی کردن نام سری، منتظر واکنش طرفداران می‌مانند

سازندگان Yakuza برای نهایی کردن نام سری، منتظر واکنش طرفداران می‌مانند

ماه گذشته، استودیو Ryu Ga Gotoku تغییرات بزرگی برای سری بازی‌های Yakuza اعمال کرد. علاوه بر معرفی سه بازی جدید، سازنده ژاپنی نام این مجموعه را نیز در کشورهای غربی به Like a Dragon تغییر داد، همانطور که در شرق استفاده می‌کنند.

ماسایوشی یوکویاما، تهیه‌کننده بازی در مصاحبه‌ای با IGN مدت کوتاهی پس از اعلام تغییر نام گفت که این تصمیم عمدتا به دلیل دور شدن سری از اینکه صرفاً در مورد یاکوزا باشد، گرفته شده است.

از لحاظ داستانی درباره دنیای زیرزمینی جنایتکاران صحبت می‌کنیم، اما در واقع درباره یاکوزا صحبت نمی‌کنیم. بنابراین منطقی است که نام آن‌ها را در عنوان بازی وارد نکنیم. واکنش‌ها به نام Like a Dragon بسیار خوب به نظر می‌رسید، بنابراین به ما اعتماد به نفس داد تا «یاکوزا» را حذف کنیم و رسما با Like a Dragon ادامه دهیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer

با این حال، به نظر می‌رسد تغییر نام کاملاً نهایی نشده است. یوکویاما در یک مصاحبه جدید با Automaton گفت که او واکنش‌های طرفداران در خارج از کشور ژاپن را دنبال خواهد کرد تا تصمیم بگیرد که کلمه Yakuza در آینده به طور کامل از فرنچایز حذف شود یا خیر.

به نظر می‌رسد نگرانی اصلی ایجاد سردرگمی برای مخاطبان غربی باشد. این سری بازی‌ها همیشه Yakuza نامیده می‌شدند و اگرچه طرفداران سرسخت می‌دانند که این مجموعه در ژاپن Like a Dragon نامیده می‌شود، ممکن است طرفداران معمولی‌تر حتی پس از اینکه قسمت هفتم یاکوزا، Yakuza: Like a Dragon نامیده شد، باز هم متوجه ارتباط این دو با یکدیگر نشوند.

این موضوع ممکن است باعث شود که یاکوزا دوباره با یک ریبوت عنوان روبه‌رو شود و نام بازی بعدی «Yakuza: Like a Dragon 2» یا احتمالاً فقط «Like a Dragon 2» باشد.

Yakuza

در مورد Like a Dragon: Ishin، یوکویاما به Automaton گفت که هیچ احتمالی وجود ندارد که ریمیک غربی Yakuza: Ishin نامیده شود. او گفت «اگر ما این کار را انجام دهیم، به یک آشفتگی گیج‌کننده تبدیل می‌شود». سگا تصمیم گرفت به سادگی نام ژاپنی را برای بازی آتی ترجمه کند.

چندین عنوان از این فرنچایز محبوب در چند سال آینده منتشر خواهند شد. دو بازی Like a Dragon: Ishin و Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در سال آینده میلادی و Like a Dragon 8 نیز در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا