بازی

بازی MultiVersus میزبان نقشه‌ای از Space Jam خواهد بود

بازی MultiVersus میزبان نقشه‌ای از Space Jam خواهد بود

استودیو Player First Games در ماه‌های گذشته سعی کرده به خوبی از مولتی ورسس (MultiVersus) پشتیبانی کند و این بازی در آینده نزدیک میزبان نقشه جدیدی از فیلم Space Jam خواهد بود. 

در ماه‌های گذشته چندین شخصیت‌ جدید به مولتی ورسس اضافه شده‌اند ولی تنها یک نقشه‌ جدیدی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. اکنون یک دیتاماینر با بررسی فایل‌های به روزرسانی جدید بازی، اعلام کرده است که به زودی نقشه جدیدی با تم Space Jam به MultiVersus اضافه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

این دیتاماینر با نام Laisul اعلام کرد که این نقشه در واقع سالن بسکتبال فیلم Space Jam: A New Legacy را بازسازی می‌کند. نکته جالب این است که از این نقشه برای یک مد بسکتبال نیز استفاده می‌شود ولی هنوز تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نیست. کارگردان مولتی ورسس نیز چندی پیش اعلام کرده بود که استودیو روی نقشه جدیدی کار می‌کند. 

بازی MultiVersus

در حال حاضر رویدادی به مناسبت هالووین در مولتی ورسس در جریان است که اسکین‌های زیادی از جمله اسکین خون‌آشام را برای تام و جری و اسکین فرانکشتاین برای Iron Giant در دسترس قرار می‌دهد. نکته جالب این است که در این رویداد هالووین باید بیش از ۷۸۰ بازی انجام داد تا قفل همه‌ چیز باز شود.

مولتی‌ورسس یک بازی رایگان است که هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا