بازی

بازی موبایل Final Fantasy 7 به زودی از دسترس خارج می‌شود

بازی موبایل Final Fantasy 7 به زودی از دسترس خارج می‌شود

تقریبا یک سال پیش شاهد عرضه بازی بتل رویال موبایلی Final Fantasy 7: The First Soldier بودیم و این عنوان تا چند ماه دیگر برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. 

این بازی موبایلی از فاینال فانتزی ۷ در نوامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شد و اسکوئر انیکس قصد دارد در ماه ژانویه ۲۰۲۳ سرورهای آن را برای همیشه خاموش کند. به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس خودش را مقصر اصلی شکست این پروژه می‌داند و اعلام کرد که نتوانسته با بازی Final Fantasy 7: The First Soldier تجربه ارزشمند برای طرفداران ایجاد کند. 

از این رو شما تنها تا ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) فرصت تجربه Final Fantasy 7: The First Soldier را دارید. همچنین از امروز دیگر قادر به خرید شینرا (سکه‌های درون بازی) نخواهید بود و پشتیبانی از زبان‌های غیر از انگلیسی نیز تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان ۱۴۰۱) به پایان می‌رسد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه
بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه

بازی موبایل Final Fantasy 7

Final Fantasy VII: The First Soldier تقریبا ۳۰ سال قبل از اتفاقات نسخه هفتم جریان دارد و اسکوئر انیکس در یک سال گذشته به خوبی از آن پشتیبانی کرده بود. با این وجود این عنوان در جلب توجه مخاطب چندان موفق نبوده و به همین خاطر پشتیبانی از آن به پایان می‌رسد. 

باید به این اشاره کنیم که یک بازی موبایل دیگری از Final Fantasy 7 هم با نام Ever Crisis در دست ساخت قرار دارد. Ever Crisis در واقع بازسازی نسخه اصلی با جلوه‌های بصری بهتر برای سیستم عامل اندروید و IOS است. 

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا