بازی

تام کروز در فیلم بعدی خود به عنوان نخستین غیرنظامی راهی فضا می‌شود

تام کروز در فیلم بعدی خود به عنوان نخستین غیرنظامی راهی فضا می‌شود

همانطور که قبلا نیز خبرهایی منتشر شده بود، تام کروز (با همکاری ایلان ماسک) در فیلم بعدی خود قرار است راهی فضا شود و در آنجا راهپیمایی فضایی انجام دهد. بر همین اساس طبق گزارش بی‌بی‌‌سی نیوز دونا لانگلی، رییس یونیورسال پیکچرز، اخیرا صحبت‌هایی درباره این پروژه داشته و درباره حضور تام‌ کروز در آن توضیحاتی داده است.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

تام کروز جزو آن دسته از بازیگران است که همیشه سعی کرده خودش کار بدلکاری صحنه‌های اکشن فیلم‌ها را انجام دهد و از همین رو به عنوان یکی از درخشان‌ترین و با استعدادترین بازیگران این ژانر شناخته می‌شود. این بازیگر ۶۰ ساله اخیرا در فیلم Top Gun: Maverick ظاهر شد و تمامی صحنه‌های اکشن داخل کابین هواپیما را خودش بازی کرده بود.

گفته می‌شود او اکنون به دنبال یک تاریخ‌سازی دیگر است و در یک پروژه بدون عنوان برای یونیورسال با بودجه کنونی ۲۰۰ میلیون دلار رسما قرار است برای فیلم‌برداری راهی فضا شود. لانگلی در مصاحبه خود با بی‌بی‌سی نیوز گفته که استودیو امیدوار است «تام‌ کروز به عنوان نخستین فرد غیرنظامی در تاریخ راهپیمایی فضایی را انجام دهد.» وی اضافه کرد:

تام کروز ما را به فضا می‌برد. ما یک پروژه عالی در دست توسعه داریم و تام در فکر انجام این کار است. بردن یک موشک به ایستگاه فضایی به عنوان اولین فرد غیرنظامی که خارج از ایستگاه فضایی این پیاده‌روی را انجام دهد.

داگ لیمان به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب شده و قبلا با تام کروز در فیلم تحسین‌ شده Edge of Tomorrow همکاری کرده بود. همچنین گفته می‌شود در فیلم آینده Live Die Repeat and Repeat نیز این دو باهم کار خواهند کرد. با توجه به این که این پروژه در مراحل اولیه تولید قرار دارد، جزییات زیادی از داستان آن فاش نشده و تنها می‌دانیم تام کروز نقش مردی را دارد که تنها امید مردم برای نجات زمین است.

تام کروز

کروز و لیمان در کنار ناسا و ایلان ماسک کار می‌کنند تا از پیشگامان اولین تیم اکتشاف فضایی هالیوود باشند. لیمان در این باره گفت: «وقتی تهیه‌کننده یک ایده‌ دیوانه‌کننده را با شما مطرح می‌کند و می‌گوید بیایید فیلمی در خارج از جو زمین بسازیم و ناسا و اسپیس ایکس آن را می‌پذیرند و تام کروز نیز در آن حاضر می‌شود، نمی‌توانید بیشتر از این هیجان‌زده باشید.»

هنوز تاریخ اکران این فیلم بدون عنوان مشخص نشده و بدون شک در آینده اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا