بازی

بازی Starfield بیش از ۲۵۰ هزار خط دیالوگ دارد

بازی Starfield بیش از ۲۵۰ هزار خط دیالوگ دارد

بتسدا (Bethesda) ویدئو جدیدی از Starfield منتشر کرده که در آن کارگردان بازی، تاد هاوارد به مجموعه‌ای از سوالات طرفداران پاسخ می‌دهد و اظهار کرده اثر جدید آن‌ها به بیش از ۲۵۰ هزار خط دیالوگ رسیده است.

ویدئویی که در یوتیوب قابل مشاهده است، با توضیح هاوارد شروع می‌شود که چگونه بازی آتی این استودیو از آثار نقش‌آفرینی کلاسیک مانند Traveler و Sundog الهام گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

او در ادامه توضیح داد که آیا بتسدا این بازی را یک اثر علمی-تخیلی سخت می‌داند یا خیر. در حالی که Starfield اصول اولیه خود را در دقت علمی و منطق پایه‌ریزی کرده، استودیو برخی امتیازات را نیز به بازیکنان داده است.

ما واقعاً به سوخت و چگونگی کارکرد نیروی گرانشی علاقه داشتیم. من در حال خواندن مقالاتی در مورد فیزیک کوانتومی و خم کردن فضا هستم. شما در واقع تاب نمی‌دهید، بلکه فضا را به سمت خود خم می‌کنید – فضا را به سمت خود می‌آورید. بنابراین ما مشغول تجربه آن بودیم و [متوجه شدیم] برای بازیکن بسیار تنبیهی خواهد بود. اگر سوخت کشتی شما تمام می‌شد، بازی متوقف می‌شد.

هاوارد در ادامه گفت:

شما فقط دوست دارید به کاری که داشتید انجام می‌دادید برگردید، بنابراین به تازگی این موضوع را تغییر دادیم. سوخت درون کشتی شما و نیروی گرانش، میزان اینکه تا چه حد می‌توانید یک‌باره بروید را محدود می‌کند، اما سوخت آن تمام نمی‌شود. شاید یک به‌روزرسانی یا یک ماد در آینده برای این موضوع وجود داشته باشد.

Starfield

هاوارد همچنین گفت که بازیکنان می‌توانند با تکمیل کوئست‌ها، خصیصه‌های منفی شخصیت خود را حذف کنند.

ما راهی در بازی داریم، نوعی فعالیت یا تلاش که می‌توانید انجام دهید تا آن خصیصه را حذف کنید، راه‌حلی برای این موضوع که «من شخصیتم را دوست ندارم، می‌خواهم از نو شروع کنم». هر یک از این راه‌ها را می‌توانید حل کنید و به طور کلی خصیصه را برای باقی زمان بازی خود حذف کنید.

استودیو برای Starfield به سیستم گفتگوی «سبک کلاسیک بتسدا» بازگشته است که بازیکنان قبل از انتخاب نحوه تعامل با آن‌ها، به شخصیت‌ها و نحوه بروز احساسات آن‌ها نگاه می‌کنند. متقاعدسازی گفتار نیز دستخوش تغییراتی شده است. بازیکنان اکنون می‌توانند در حین مکالمه امتیازات را برای متقاعد کردن افراد صرف کنند.

Starfield

این بازی در حال حاضر بیش از ۲۵۲,۹۵۳ خط دیالوگ دارد که در مقام مقایسه باید گفت اسکایریم ۶۰ هزار و فال اوت ۴ نیز ۱۱۰ هزار خط دیالوگ داشت.

هاوارد که چندی پیش گفته بود داستان اصلی بازی ممکن است ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول بکشد، اولین ویدئو از گیم‌پلی استارفیلد را در یک نمایش ۱۵ دقیقه‌ای در رویداد ایکس باکس و بتسدا در خرداد ماه به نمایش گذاشت.

Starfield در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار هنوز تایید نشده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا