بازی

فیلم Dune 2 کمی زودتر از تاریخ قبلی اکران خواهد شد

فیلم Dune 2 کمی زودتر از تاریخ قبلی اکران خواهد شد

اخبار جدید حاکی از آن است که تاریخ اکران فیلم Dune 2 یا همان Dune: Part Two تغییر کرده و بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر این دنباله موردانتظار زودتر از زمان گفته شده راهی سینماها خواهد شد. فیلم Dune 2 ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شود که اکنون این تاریخ کمی جلوتر افتاده و طرفداران باید در ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) منتظر اکران آن باشند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

گویا این تغییر به دنبال توقف ساخت فیلم Blade در دنیای سینمایی مارول اتفاق افتاده و اکنون Dune 2 تاریخ اکران این فیلم مارولی را از آن خود کرده است. به این ترتیب تاریخ اکران بسیاری دیگر از عناوین مارول مانند ددپول 3، Avengers: Secret Wars و  Fantastic Four دچار تغییر شده است.

داستان فیلم Dune 2 از همان قسمتی که در بخش اول تمام شد، ادامه خواهد یافت. طبق خلاصه داستان، پاول آتریدس (تیموتی شالامی) به چانی (زندایا) و فریمن‌ها می‌پیوندد و در مسیر انتقام از کسانی که خانواده او را نابود کرده‌اند، قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه آتریدس آینده‌ای وحشتناک را در افق پیش‌بینی کرده بود، او تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام خواهد داد.

فیلم Dune 2

در این فیلم که یک‌بار دیگر دنی ویلنوو آن را کارگردانی می‌کند، تیموتی شالامی نیز دوباره نقش اصلی یعنی «پاول آتریدیس» را ایفا خواهد کرد و ربکا فرگوسن، استلان اسکاشگورد، جاش برولین، خاویر باردم و زندیا نیز یک بار دیگر در آن حضور خواهند داشت. همچنین لئا سیدو، کریستوفر واکن، آستین باتلر و فلورنس پیو از جمله بازیگران جدید آن هستند. 

نسخه اصلی فیلم که برنده شش جایزه اسکار شد، سال ۲۰۲۱ و در طول همه‌گیری کرونا، هم در سینماها و هم در HBO Max اکران شد، اما انتظار می‌رود که دنباله آن در ابتدا به‌صورت انحصاری در سینماها پخش شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا