بازی

برندن فریزر برای ایفای نقش در فیلم Mummy 4 آماده است

برندن فریزر برای ایفای نقش در فیلم Mummy 4 آماده است

یکی از معروف‌ترین و خاطره‌انگیزترین نقش‌های برندن فریزر در دوران کاری او ایفای نقش «ریک اوکانل» در فرانچایز مومیایی بوده است. او این نقش را سه‌بار ایفا کرد که آخرین آن به فیلم The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor در سال ۲۰۰۸ برمی‌گردد.

در مصاحبه‌ای جدید با ورایتی، فریزر درباره بازگشت به فیلم Mummy 4 (مومیایی ۴) صحبت کرده و همچنین گفته که چرا ریبوت این فیلم با بازی تام کروز نتوانست آن طور که انتظار می‌رفت مورد استقبال طرفداران قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

برندن فریزر ۵۳ ساله درباره بازگشت به نقش خود و احتمال ساخته شدن قسمت چهارم مومیایی گفت:

نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا نه، اما اگر یک نفر بیاید و یک ایده خوب برای ساخت مومیایی ۴ داشته باشد با آمادگی کامل در آن حضور پیدا خواهم کرد.

یونیورسال پیکچرز در سال ۲۰۱۷ سری مومیایی را با ساخت ریبوتی و بازی تام کروز در نقش اصلی ادامه داد که قرار بود آغازگر «دارک یونیورس» از این استودیو باشد. این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد، اما الکس کورتزمن، کارگردان این فیلم اعلام کرده بود که به هزار و یک دلیل او از ساخت این فیلم پشیمان است.

فیلم مومیایی

در همین رابطه فریزر در مصاحبه خود بیان کرده که این فیلم المان «سرگرم‌کنندگی» را نداشته و شاید همین دلیل شکست آن باشد. او اضافه کرد:

این همان چیزی است که در فیلم وجود نداشت. این فیلم یک تماما ترسناک بود، مومیایی باید یک روایت هیجان‌انگیز باشد، نه اینکه فقط فیلم ترسناک صرف باشد. البته باید گفت که انجام این کار آسان نیست. من به شخصه سعی کردم آن را سه‌بار انجام دهم.

فیلم بعدی برندن فریزر The Whale به کارگردانی دارن آرونوفسکی قرار است در ماه دسامبر منتشر شود و از همین الان زمزمه‌هایی برای احتمال نامزدی اسکار فریزر به گوش می‌رسد. او همچنین قرار است در سال ۲۰۲۳ در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با حضور لئوناردو دیکاپریو، رابرت دنیرو و جسی پلمونس به ایفای نقش بپردازد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا