بازی

تجربه فوتبالی FIFA World در بازی روبلاکس معرفی شد

تجربه فوتبالی FIFA World در بازی روبلاکس معرفی شد

از آنجایی که فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) دیگر با الکترونیک آرتز همکاری نمی‌کند، به سراغ بازی روبلاکس (Roblox) رفته و یک تجربه فوتبالی جالب را منتشر کرده است. 

عدم تمدید قرارداد فیفا و الکترونیک آرتز حاشیه‌های زیادی به همراه داشت و از این رو الکترونیک آرتز بازی فوتبالی خود را با نام EA Sports FC به بازار منتشر خواهد کرد. از طرف دیگر جیانی اینفانتینو (Gianni Infantino)، رئیس FIFA، اعلام کرده که بهترین بازی شبیه‌ساز فوتبالی بازار به آن‌ها تعلق خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22

به همین خاطر فدراسیون جهانی فوتبال به سرعت وارد مذاکره با استودیو و شرکت‌های دیگر شد تا برای سال ۲۰۲۴ آماده شوند. اولین پروژه حاصل از این مذاکرات اما یک بازی شبیه‌سازی نیست، بلکه تجربه‌ای در دنیای Roblox است. FIFA World یک محیط بازی مجازی با هدف تجلیل از قدرت فوتبال و تاریخ غنی رویدادهای آن است.

بازی FIFA

طرفداران با ۹ تا ۱۲ سال سن در FIFA World می‌توانند با دوستان خود تعامل داشته باشند و تاریخ غنی بزرگ‌ترین ورزش جهان را جشن بگیرد. FIFA World جدا از یک فضای اجتماعی، یک سری مینی‌ گیم هم دارد تا بازیکنان را سرگرم کند. شما می‌توانید به صورت رایگان در روبلاکس به «جهان فیفا» دسترسی داشته باشید. 

FIFA 23 آخرین نسخه حاصل از همکاری الکترونیک آرتز و فدراسیون جهانی فوتبال بود که چند هفته از عرضه آن گذشته است. اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نقد lastech از آن را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین بازیکنان جوان و آینده‌دار در FIFA 22گوهر ناب جوانی!
معرفی برترین بازیکنان جوان و آینده‌دار در FIFA 22


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا