بازی

شایعه: کنترلر سفید Xbox Elite Series 2 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود

شایعه: کنترلر سفید Xbox Elite Series 2 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود

با وجود اینکه کنترلر سفید رنگ Xbox Elite Series 2 هنوز به طور رسمی معرفی نشده و اطلاعات موثقی در رابطه با آن نداریم، اما باز هم جزئیات جدیدی توسط افشاگران به بیرون درز کرده است.

عکسی که ظاهر کنترلرهای ایکس باکس الیت سری ۲ را نشان می‌داد، اولین بار در ماه مارس لیک شد و به دنبال آن ویدیویی نیز ماه گذشته لو رفت که کنترلر را در عمل نشان می‌داد.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

جدیدترین لیک از طرف آمازون مکزیک منتشر شده که طبق گزارش‌ها به طور مختصر این کنترلر را برای عرضه در روز ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) لیست کرد. اگرچه در حال حاضر این عکس حذف شده، اما Windows Central تصویر کنترلر را ذخیره کرده که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

Xbox

خود مایکروسافت هم هنوز سری ۲ ایکس باکس الیت به رنگ سفید را معرفی نکرده است. این برند از کنترلرهای ایکس باکس معمولا رنگ مشکی دارند و تنها یک ورژنِ هیلو از آن در سال ۲۰۱۹ برای مدت زمان کوتاهی در دسترس قرار داشت. نیکلاس لوگو سری ۲ الیت را پیشرفته‌ترین کنترلر جهان می‌داند و اعلام کرد که ساخت آن چهار سال طول کشیده است. 

این کنترلر بازیکنان را قادر می‌سازد تا به سرعت بین سه پروفایل سفارشی و یک پروفایل پیش‌فرض جابه‌جا شوند. همچنین دارای گزینه‌های پیکربندی انحصاری از طریق برنامه Xbox Accessories، مانند تنظیم Deadzone (حساسیت آنالوگ‌ها) و نگاشت دکمه به دستورات صوتی است.

نکته مهم این است که ایکس باکس الیت سری ۲ دارای یک باتری شارژی با عمر ۴۰ ساعته است. این اولین کنترلر مایکروسافت با یک باتری داخلی و شارژی محسوب می‌شود. با تمام این اوصاف باید منتظر اعلامیه رسمی این شرکت بمانیم تا از جزئیات آن باخبر بشیم.

مطلب پیشنهادی:پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کنددرخواست از فیل اسپسنر برای احیای بازی
پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا