بازی

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 دو ماه عقب افتاد

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 دو ماه عقب افتاد

فیلم ددپول 3 (Deadpool 3) با بازی رایان رینولدز یکی دیگر از عناوین مارول است که تاریخ اکران آن عقب افتاده شده و از ماه سپتامبر ۲۰۲۴ به نوامبر ۲۰۲۴ تغییر یافته است. این تغییرات به دنبال جدایی بسام طارق، کارگردان فیلم Blade 3 و توقف ساخت این عنوان به وجود آمده است.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

اگرچه فیلم ددپول 3 چند سالی است که در دست ساخت قرار دارد، دو هفته پیش رایان رینولدز رسما ورود این فرانچایز را به دنیای سینمایی مارول اعلام کرد. طی این معرفی از تاریخ اکران این فیلم رونمایی شد و همچنین هیو جکمن نیز اعلام کرد قرار است به نقش ولورین بازگردد؛ جایی که او آخرین بار در فیلم تحسین شده لوگان این نقش را ایفا کرده بود. شاید تعویق اکران فیلم دو هفته پس از تعیین تاریخ انتشار آن عجیب به نظر بیاید، اما استودیو مارول به دلیل توقف ساخت فیلم Blade با چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه شده است.

مارول به‌ طور موقت فعالیت‌های مربوط به تولید فیلم در شهر آتلانتا که قرار بود فیلم‌برداری این پروژه از ماه نوامبر آغاز شود را تعطیل می‌کند و در همان حال به دنبال یک کارگردان جدید می‌گردد تا وظیفه ساخت این عنوان را بر عهده بگیرد. از آنجایی که بلید یک بازیگر پر مشغله مانند ماهرشا علی را در نقش اصلی دارد، برنامه‌ریزی درباره پروسه ساخت باید با برنامه کاری او نیز هماهنگ باشد.

فیلم ددپول 3

همانطور که ذکر شد، ددپول 3 تنها فیلمی نیست که تاریخ اکران آن دچار تغییر شده و از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ به ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) منتقل شده، بلکه تاریخ اکران Fantastic Four نیز از همان تاریخ تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) جابجا شده است. علاوه بر آن Avengers: Secret Wars که برای هفتم نوامبر ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) اکران خواهد شد. Avengers: The Kang Dynasty در همان تاریخ پیشین ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) به نمایش درخواهد آمد.

هنوز جزییات زیادی از داستان فیلم Deadpool 3 مشخص نشده و تنها می‌دانیم که شاون لوی [سازنده فیلم‌های Free Guy و The Adam Project] به عنوان کارگردان انتخاب شده و رت ریس به همراه پال ورنیک وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده دارند. همچنین گفته می‌شود لزلی اوگامس نیز قرار است نقش بلایند آل را در این فیلم ایفا کند.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا