بازی

آنیا تیلور جوی با مایلز تلر در فیلم The Gorge همبازی می‌شود

آنیا تیلور جوی با مایلز تلر در فیلم The Gorge همبازی می‌شود

با توجه به اینکه اپل‌ تی‌وی پلاس اکنون به طور رسمی پروژه‌های تولید شده توسط Skydance را توزیع می‌کند، فیلمی جدید با حضور آنیا تیلور ـ جوی و مایلز تلر با عنوان The Gorge در دست ساخت قرار دارد. جزئیات بیشتر درباره داستان هنوز منتشر نشده، اما گفته می‌شود با یک فیلم اکشن عاشقانه روبرو هستیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

اسکات دریکسون که پیش از این ساخت فیلم‌هایی نظیر Sinister، Doctor Strange و The Black Phone را برعهده داشته، به عنوان کارگردان فیلم The Gorge انتخاب شده است. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده در کنار رابرت کرگیل و شریل کلارک همکاری می‌کند و زک دین هم وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده دارد. Skydance و اپل تاکنون عناوین موفقیت‌آمیز دیگری مانند The Greatest Beer Run Eve، Luck را ساخته و در آینده نیز قرار است فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز و آنا د آرماس و فیلم کمدی The Family Plan با نقش‌آفرینی مارک والبرگ معرفی شود.

آنیا تیلور جوی

تیلور جوی نیز تجربه بازی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را دارد و بازی او را در سریال‌هایی مانند The Queen’s Gambit، The Northman، پیکی بلایندرز و Amsterdam دیده‌ایم. او همچنین در فیلم‌های نام‌آشنایی مثل The Witch و Split نیز حضور داشته است. وی علاوه بر این فیلم مشغول کار در پروژه‌هایی مانند The Menu با همکاری رالف فاینز و نیکلاس هولت است. The Super Mario Bros. Movie و Furiosa (پیش‌‌درآمد Mad Max: Fury Road) سایر پروژه‌های این بازیگران جوان را تشکیل می‌دهد.

گفته می‌شود که تیلور جوی قرار است نقش مقابل مایلز تلر را بازی کند، اما هنوز اطلاعات دیگری از نقش‌های این دو یا بازیگران دیگر اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا