بازی

FIFA 23 با ۱۰ میلیون بازیکن در زمان عرضه، رکورد این فرنچایز را شکست

FIFA 23 با ۱۰ میلیون بازیکن در زمان عرضه، رکورد این فرنچایز را شکست

فیفا ۲۳ (FIFA 23) تا این لحظه برای الکترونیک آرتز عنوان بسیار موفقی بوده، زیرا در هفته اول عرضه، رکورد ۱۰.۳ میلیون بازیکن را داشته است.

EA این خبر را امروز اعلام کرد و گفت که تعداد زیاد بازیکنان این عنوان باعث شده تا فیفا ۲۳ بزرگترین عرضه در بین بازی‌های این فرنچایز را داشته است. الکترونیک آرتز در بیانیه خود نوشت:

واکنش طرفداران ما باورنکردنی بوده است و از اینکه جامعه ما با بازیکنان و تیم‌های موردعلاقه خود در FIFA 23 بازی می‌کنند، هیجان زده هستیم. با توجه به حضور جام‌های جهانی مردان و زنان و به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزی که در زمینه فوتبال باشگاهی زنان هنوز در راه است، ما تازه شروع کرده‌ایم تا معتبرترین و همه‌جانبه‌ترین تجربه‌ها را برای بازیکنان فراهم کنیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22آخرین پرچم‌داران فوتبال زیبا
معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22

EA اولین بار در ماه ژوئیه اضافه شدن باشگاه‌های زنان را به بازی جدید فیفا اعلام کرد و همچنین در آن زمان فاش شد که «سامانتا کر» ستاره باشگاه چلسی اولین زنی خواهد بود که روی کاور بازی‌های این فرنچایز دیده می‌شود. اخیرا همچنین در گزارش دیگری گفته شده بود که FIFA 23 در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفته است.

FIFA 23

تیم lastech به تازگی بررسی بازی FIFA 23 را منتشر کرده است. در بخشی از آن می‌خوانیم:

فیفا ۲۳ دقیقا از همان فرمول همیشگی فیفاهای نسل نهمی پیروی می‌کند. رقابت‌های بازی حالا به شدت از سرعتشان کم شده و تاثیر پاس کاری و استفاده از تاکتیک‌های مختلف، محسوس‌تر از گذشته است. هایپرموشن نیز ارتقای خوبی داشته اما همچنان تاثیر خاصی رو جریان گیم‌پلی ندارد. با این حال، از آنجایی که سری فیفا فعلا رقیب خوب و سرسختی در میدان بازی‌های فوتبالی ندارد، می‌توان از آن به عنوان تنها تجربه قابل قبول در این ژانر یاد کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا