بازی

پایلوت کنسل شده‌ انیمه Kingdom Hearts منتشر شد

پایلوت کنسل شده‌ انیمه Kingdom Hearts منتشر شد

ماه گذشته، سث کیرزلی (Seth Kearsley) اطلاعات جدیدی در مورد سریال انیمه‌ای Kingdom Hearts که در سال ۲۰۰۳ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی روی آن کار می‌کرد، فاش کرد.

متاسفانه دیزنی دستور ساخت این سریال را صادر نکرد، اما یک انیماتیک (Animatic) ناتمام تولید شده بود که کیرزلی در دو دهه گذشته آن را پیش خود نگه داشته بود. او قبلا اشاره کرده بود که سعی دارد این انیمیشن را به صورت آنلاین منتشر کند و اکنون به وعده خود عمل کرده است!

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اندلذت پویانمایی برای بزرگسالان
۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند

این انیماتیک کمی بیش از ۱۱ دقیقه است و بیشتر زمان خود را برای معرفی شخصیت‌هایی مانند سورا (Sora)، ریکو (Riku) و کایری (Kairi) و همچنین روابط آن‌ها با شخصیت‌‌های دیزنی مانند دونالد و گوفی صرف می‌کند. این انیمیشن کوتاه را می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید.

طرفداران سری بازی‌های Kingdom Hearts از شنیدن صداهای آشنا در این انیماتیک خوشحال خواهند شد. هیدن پنیتیر و دیوید گلگر قرار بود به ترتیب نقش‌های کایری و ریکو ایفا کنند، اگرچه سورا توسط هیلی جوئل اوسمنت صداپیشگی نشده نبود.

در عوض، صدای بازیگر بابی ادنر در ویدئوی تازه منتشر شده به گوش می‌رسد. به گفته کیرزلی، اوسمنت با تداخل برنامه‌ها روبرو شده بود که به‌همین خاطر نمی‌توانست برای صداپیشگی شخصیت Sora حضور پیدا کند. بعد از این همه سال، شنیدن یک صداپیشه متفاوت در این نقش بسیار عجیب است!

Kingdom Hearts

از آنجایی که انتشار این انیماتیک توسط دیزنی مجوز نگرفته، مشخص نیست که آیا در یوتیوب باقی خواهد ماند یا ممکن است با اخطار کپی‌رایت روبرو شود. کیرزلی در توضیحات ویدئوی یوتیوب به وضوح بیان می‌کند که او مالک اثر نیست یا به دنبال سود بردن از آن نیست.

تنها انگیزه او برای انتشار انیماتیک این بوده که همیشه به این اثر افتخار می‌کند و نزدیک به ۲۰ سال از ساخت آن می‌گذرد. استقبال از انیمیشن کوتاه بسیار مثبت بوده و بسیاری از طرفداران خوشحال هستند که می‌توانند نگاهی اجمالی به انیمه کنسل شده داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا