بازی

اولین آپدیت بزرگ Saints Row بیش از ۲۰۰ باگ را برطرف می‌کند

اولین آپدیت بزرگ Saints Row بیش از ۲۰۰ باگ را برطرف می‌کند

استودیو Volition، توسعه‌دهنده Saints Row اعلام کرده که قصد دارد اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی را در ماه نوامبر منتشر کند.

این استودیو در پست وبلاگ خود اعلام کرد در حالی که امیدوار بودند در این مرحله در مورد انتشار محتوای جدید برای بازی صحبت کنند، اولویت آن‌ها ارائه بهبودها و رفع مشکلات پس از یک لانچ ناامیدکننده است.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

Volition اعلام کرد که اولین آپدیت بزرگ بازی شامل بیش از ۲۰۰ رفع اشکال و ارتقای پایداری خواهد بود. این به‌روزرسانی تمرکز زیادی روی چالش‌ها، ثبات کلی و بخش کوآپ خواهد داشت.

ما از مشکلاتی که برخی از بازیکنان در بخش کوآپ داشتند، آگاه هستیم و متأسفیم که اعمال و آزمایش این فیکس‌ها بیش از حد انتظار طول کشیده است. خبر داریم که بازی همیشه به وضوح توضیح نمی‌دهد که چگونه و چه زمانی امکان کوآپ وجود دارد، بنابراین روی این موضوع نیز کار می‌کنیم.

Volition ادعا کرد که این به‌روزرسانی شامل تعدادی بهبود اساسی از جمله کاهش اعمال تکراری در برخی از فعالیت‌ها، چالش‌های سودمندتر، بهبود مدیریت خودرو و اصلاح ویژگی‌های لمسی است.

این استودیو اولین بسته از سری بسته‌های اقلام تزئینی رایگان را در طول هفته آینده منتشر می‌کند، با چندین بسته اضافی که قرار است بدون هزینه اضافی در اختیار دارندگان Expansion Pass قرار گیرد.

Saints Row

لارس وینگفورس، مدیرعامل Embracer Group چندی پیش اعلام کرد که شخصا نسبت به استقبال ضد و نقیض مخاطبان از بازی Saints Row ناامید شده است.

نسخه پلی استیشن ۵ این بازی در حال حاضر با ۶۱ نقد وارده در سایت متاکریتیک، نمره ۶۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است. نمره کاربران همین نسخه نیز بر اساس ۸۱۰ نظر، ۳ از ۱۰ است.

در حالی که این عنوان هنوز در اوایل چرخه حیات خود است، وینگفورس گفت هنوز طبق پیش‌بینی پیش از انتشار آن مطمئن است که این بازی به سوددهی می‌رسد، اما چشم‌انداز بلندمدت فرنچایز در حال حاضر نامشخص است.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا