بازی

بازیکنان بازی Overwatch 2 به خاطر مشکلات چند آیتم رایگان دریافت می‌کنند

بازیکنان بازی Overwatch 2 به خاطر مشکلات چند آیتم رایگان دریافت می‌کنند

از آنجایی که عرضه بازی اورواچ ۲ (Overwatch 2) با مشکلات فنی بسیار زیادی همراه بوده، بلیزارد برای عذرخواهی آیتم‌هایی را به بازیکنان هدیه می‌دهد. 

بلیزارد با انتشار پستی در سایت رسمی بازی Overwatch 2 اعلام کرده است که که اسکین لجندری Cursed Captain Reaper، یک چارم (Charm) برای اسلحه‌ و XP دو برابر به بازیکنان خواهد داد. استودیو همچنین اعلام کرده که خیلی از این مشکلات را پیش‌بینی کرده بود و به همین خاطر توانسته بسیاری از آن‌ها را به سرعت برطرف کند. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

در حال حاضر هدف Blizzard پایداری بیشتر اورواچ ۲ است و قصد دارد در این زمینه با بازیکنان و طرفداران شفاف باشد. از این رو هفته آینده نیز به زوررسانی جدید برای Overwatch 2 منتشر می‌شود و احتمالا دو شخصیت قفل شده بسشن (Bastion) و توربیورن (Torbjörn) را برای همه بازیکنان باز خواهد کرد. 

بازی Overwatch 2

شما برای دریافت این هدیه‌ها تنها لازم است که تا پیش از ۲۵ اکتبر (۳ آبان) یک بار وارد اورواچ ۲ شوید. Overwatch 2 دارای یک بخش داستانی خواهد بود اما بازیکنان نمی‌توانند پیش از سال ۲۰۲۳ آن را تجربه کنند. این داستان از دید تمامی این قهرمانان روایت می‌شود ولی اطلاعات بیشتری از آن نداریم.

اورواچ ۲ هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شده و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. 


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا