بازی

سرویس ابری ایکس باکس به Meta Quest خواهد آمد

سرویس ابری ایکس باکس به Meta Quest خواهد آمد

مایکروسافت اعلام کرد که سرویس بازی‌های ابری ایکس باکس (Xbox Cloud Gaming) به Meta Quest می‌آید. مدیر عامل شرکت، ساتیا نادلا، این خبر را در جریان رویداد Meta Connect 2022 اعلام کرد.

متا شب گذشته در پست وبلاگ خود نوشت:

Xbox Cloud Gaming شما را قادر می‌سازد صدها بازی با کیفیت بالا را در طیف وسیعی از دستگاه‌ها تجربه کنید و این موضوع شامل Meta Quest 2 در آینده نیز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

زمانی که Xbox Cloud Gaming در فروشگاه Meta Quest عرضه شود، بازیکنان می‌توانند یک کنترلر ایکس باکس را به هدست واقعیت مجازی خود وصل کنند و عناوین کنسولی را از میان مجموعه بازی‌های Xbox Game Pass Ultimate روی یک صفحه بزرگ دو بعدی تجربه کنند، همانند داشتن یک سینمای خصوصی در هر زمان که بخواهید.

هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این سرویس به متا کوئست وجود ندارد، اما متا امیدوار است که در اسرع وقت بتوانند اطلاعات بیشتری در این زمینه با طرفداران خود به اشتراک بگذارند. در جریان رویداد روز گذشته، متا همچنین از خرید استودیوهای بازی‌سازی Camouflaj، Armature و Twisted Pixel خبر داد.

Camouflaj یک استودیوی مستقر در سیاتل است که توسط تهیه‌کننده سابق Metal Gear Solid، رایان پیتون تاسیس شده است. آن‌ها پیش از این بازی‌های Republique و Iron Man VR را توسعه داده بودند که در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۲ برای Quest 2 عرضه می‌شود.

Meta

استودیو Armature مستقر در تگزاس که توسط اعضای کلیدی دخیل در توسعه Metroid Prime تأسیس شده، اخیرا عناوین Resident Evil 4 VR، Where the Heart Leads و Ark: Genesis Part 1 را ساخته بود.

Twisted Metal یک استودیوی مستقر در تگزاس است که بازی‌هایی از جمله The Maw، Splosion Man, Wilson’s Heart و Path of the Warrior را برای دستگاه‌های واقعیت مجازی تولید کرده بودند.

در حالی که تمرکز اطلاعیه‌های رویداد Meta Connect تا حد زیادی حول محور Quest Pro می‌چرخید، یک هدست ۱۵۰۰ دلاری که برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده، باید منتظر ماند و دید این استودیوهای بازی‌سازی در آینده چه آثاری برای هدست واقعیت مجازی متا خواهند ساخت.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا