بازی

شرکت Meta استودیوهای بازی‌سازی جدیدی را خریداری کرد

شرکت Meta استودیوهای بازی‌سازی جدیدی را خریداری کرد

متا (Meta) تیم‌های سازنده‌ای که بازی‌های Iron Man و Resident Evil 4 را به دستگاه‌های واقعیت مجازی آورده بودند را خریداری کرد.

Armature Studio که بازی رزیدنت اویل ۴ را برای هدست Quest 2 پورت کرده بود، در کنار استودیو Camouflaj، توسعه‌دهنده Iron Man VR، به جمع Oculus Studios می‌پیوندد. این خبر غافلگیرکننده در طول رویداد Meta Connect اعلام شد که نشان می‌دهد یکی از انحصاری‌های سابق PSVR (آیرون من) ماه آینده به Quest 2 می‌آید.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

متا هنوز اعلام نکرده که این استودیوها روی چه عناوینی کار خواهند کرد. آن‌ها به لیست در حال رشد استعدادهای توسعه می‌پیوندند که طی چند سال گذشته توسط این شرکت خریداری شدند.

Beat Games، سازنده Beat Saber، اولین بار در لیست خریدهای متا در پایان سال ۲۰۱۹ قرار گرفت. در حالی که جدیدترین اقدام این شرکت برای خرید سرویس تناسب اندام Supernatural، با مخالفت کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده روبرو شد.

از آن زمان تاکنون متا استودیوهای زیر را تصاحب کرده است:

  • Sanzaru Games، سازنده Asgard’s Wrath
  • Ready At Dawn، سازنده Echo VR
  • Downpour Interactive، سازنده Onward
  • BigBox VR، سازنده Population One
  • Twisted Pixel، سازنده Wilson’s Heart
Meta

متا همچنین اخیراً Unit2 Games را خریداری کرد، شرکتی که پشت پلتفرم مشترک بازی‌سازی Crayta قرار دارد. در مجموع، این یک لیست بسیار سنگین است که اکنون در Oculus Studios کار می‌کنند، یکی از مکان‌هایی که در آن هنوز برند سابق Oculus زنده است.

در حالی که تمرکز اطلاعیه‌های رویداد Meta Connect تا حد زیادی حول محور Quest Pro می‌چرخید، یک هدست ۱۵۰۰ دلاری که برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده، باید منتظر ماند و دید این استودیوهای بازی‌سازی در آینده چه آثاری برای هدست واقعیت مجازی متا خواهند ساخت.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا