بازی

مایکروسافت و سونی میلیون‌ها دلار صرف بازی‌های Ark در سرویس اشتراکی خود کردند

مایکروسافت و سونی میلیون‌ها دلار صرف بازی‌های Ark در سرویس اشتراکی خود کردند

به تازگی مشخص شد که سونی و مایکروسافت میلیون‌ها دلار برای اضافه کردن عناوین Ark به سرویس‌های اشتراکی خود پرداخت کرده‌اند. هزینه‌های مجوز پرداخت شده برای حضور بازی‌های آرک در سرویس‌های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس، ماه گذشته در پرونده SEC توسط شرکت Snail Games، مالک سازنده و ناشر آرک، Studio Wildcard تایید شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5دریفت نکش عزیزم!
راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5

در نوامبر ۲۰۲۱، Snail با سونی قراردادی امضا کرد تا Ark Survival Evolved را به عنوان یکی از بازی‌های ماه مارس ۲۰۲۲ پلی استیشن پلاس در ازای ۳.۵ میلیون دلار برای PS4 در دسترس قرار دهد.

این شرکت قبلاً یک قرارداد مجوز سه ساله با مایکروسافت برای حضور بازی در گیم پس بسته بود که قبل از تمدید قرار بود در سال ۲۰۲۱ به پایان برسد. در سال ۲۰۲۰ تایید شد که مایکروسافت قرارداد انحصاری Ark 2 برای ایکس باکس را امضا کرده است.

طبق پرونده SEC، توافقنامه متعاقباً در ژوئن ۲۰۲۰ اصلاح شد تا ARK 1 در گیم پس برای همیشه از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ قابل اجرا باشد و Ark 2 به مدت سه سال در Game Pass قرار گیرد. شرکت Snail Games افزود:

شرکت ۲.۵ میلیون دلار درآمد مربوط به مجوز دائمی ARK 1 را برای شش ماه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ به دست آورده و ۲.۳ میلیون دلار دیگر نیز مربوط به Ark 2 در بخش بلندمدت درآمد معوقه به دست خواهد آورد.

Ark

شرکت‌های سونی و مایکروسافت به طور سنتی در مورد مقدار هزینه‌ای که برای حضور بازی‌ها برای سرویس‌های اشتراکی خود می‌پردازند، سکوت می‌کنند، بنابراین این ارقام تا حدودی حیرت‌انگیز هستند.

در یک پرونده نظارتی در اوایل سال جاری، سازنده لهستانی Big Cheese Studio همچنین فاش کرد که ۶۰۰ هزار دلار توسط مایکروسافت برای آوردن Cooking Game Simulator به گیم پس پرداخت شده است.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ حدود ۲.۹ میلیارد دلار از اشتراک Xbox Game Pass روی کنسول‌ها درآمد کسب کرده است.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا