بازی

فروش پلی استیشن ۵ در آمریکا چند برابر شده است

فروش پلی استیشن ۵ در آمریکا چند برابر شده است

کم کم مشکل کمبود کنسول‌های نسل نهمی رو به پایان است و به همین خاطر فروش پلی استیشن ۵ (PS5) در آمریکا نسبت به سال پیش چند برابر شده است.

دیوید گیبسون (David Gibson)، تحلیلگر ارشد MST Financial، گزارشی از اسناد واردات محصولات سرگرمی تعاملی سونی به آمریکا منتشر کرده است. سونی در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲، حدود ۷.۵ میلیون کیلوگرم کالا به آمریکا صادر کرده است. این عدد برای سپتامبر سال ۲۰۲۱ حدود ۱.۵ میلیون کیلوگرم بود که نشان دهنده یک رشد ۴۰۰٪ است. 

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

البته این موضوع به معنی افزایش ۵ برابری فروش پلی استیشن ۵ نیست و این وزن اعلام شده مربوط به همه کالاهای این شرکت ژاپنی است. با این وجود گیبسون اشاره کرد که سونی توانسته در چند ماه گذشته بهتر پاسخگوی تقاضای بالای طرفداران برای کنسول پلی استیشن ۵ باشد. 

پلی استیشن ۵

بنابر گزارش این تحلیلگر مایکروسافت نیز در سپتامبر ۴.۵ میلیون کیلوگرم کالا در آمریکا عرضه کرده که نسبت به سال گذشته ۸۹٪ افزایش داشته است. از طرف دیگر شرایط برای نینتندو چندان خوب نیست و وزن صادرات این با یک کاهش شرکت ۵۹٪ همراه بوده است. این کاهش وزن می‌تواند به استفاده از محموله‌های هوایی توسط نینتندو ربط داشته باشد. 

گزارش گیبسون با ادعاهای کریستوفر درینگ (Christopher Dring) از سایت GamesIndustry نیز هم‌خوانی دارد. عملکرد خوب سونی در ماه سپتامبر تنها به آمریکا محدود نمی‌شود و فروش PS5 در سراسر جهان بیشتر شده است. به نظر می‌رسد که واقعا افزایش قیمت پلی استیشن ۵ روی فروش کنسول تاثیری ندارد.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید


معرفی ویدئویی لپ تاپ گیمینگ MSI Vector GP76

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا