بازی

لیدی دیمیتریس با قد کوتاه‌تری در مد Mercenaries بازی Resident Evil Village حضور دارد

لیدی دیمیتریس با قد کوتاه‌تری در مد Mercenaries بازی Resident Evil Village حضور دارد

لیدی دیمیتریس (Lady Dimitrescu) در مد Mercenaries آینده Resident Evil Village قابل انتخاب خواهد بود. البته ظاهرا توسعه‌دهندگان کپکام مجبور شده‌اند تا قد او را کمی کوتاه‌تر کنند.

«کنتو کینوشیتا»، کارگردان Resident Evil Village: Winters’ Expansion در مصاحبه‌ای با نشریه Polygon فاش کرد که آن‌ها قصد داشته‌اند تا ویژگی‌های اصلی «لیدی دیمیتریس» از جمله قد او را در این مد به عنوان یک شخصیت قابل انتخاب حفظ کنند. و هرچند او از هر شخصیت دیگری در حالت Mercenaries قد بلندتر خواهد بود، اما ظاهرا دیگر با یک شخصیت ۲.۸۹ متری مواجه نخواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

کینوشیتا در مصاحبه خود گفت:

قد Lady Dimitrescu چالش‌های زیادی را در طول توسعه برای ما به همراه داشت، اما در نهایت توانستیم تا او را با قامتی غول‌پیکر و بلند از سایر شخصیت‌ها پیاده سازی کنیم. برای The Mercenaries، لازم است که بازیکن بتواند شخصیت خود را به راحتی کنترل کند و برای ایجاد این امکان، قد او را کمی کمتر از ۹ فوت [۲.۷۴ متر] تنظیم کرده‌ایم.

طبق توضیح کینوشیتا، وجود این قد کاهش یافته از برخورد لیدی دیمیتریس به سقف جلوگیری می‌کند.

Resident Evil Village

Mercenaries یکی از حالت‌های قدیمی و محبوب فرنچایز Resident Evil است که در آن می‌توانید با شخصیت‌های مختلف این سری در مسابقات امتیازی بازی کنید. علاوه بر دیمیترسک، بازیکنان همچنین می‌توانند Karl Heisenberg یا Chris Redfield را نیز انتخاب کنند.

همچنین هر شخصیت توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارد. لیدی دیمیتریس در کنار اندازه خود، می‌تواند لوازم اطراف را به سمت دشمنان پرتاب کند. هایزنبرگ نیز می‌تواند از نیروی مغناطیسی خود به عنوان یک حمله از فاصله نزدیک استفاده کند.

Winters Expansion در ۲۷ اکتبر (۵ آبان) منتشر خواهد شد. با وجود آن، علاوه بر حالت The Mercenaries، بازیکنان به حالت سوم شخص و DLC داستانی جدید Shadows of Rose نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا