رمز ارز

شگفتانه دیگری از طرف صرافی بیبی دوج سواپ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده برای صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج سواپ (BabyDoge Swap)، ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در این صرافی اخیراً از 18 میلیون دلار فراتر رفته است. در زمان انتشار این خبر، کل ارزش دارایی‌های قفل شده این صرافی حدود 18.28 میلیون دلار قیمت دارد.
بیبی دوج سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است که هفته گذشته بر روی زنجیره هوشمند بایننس به صورت رسمی راه‌اندازی شد. بیبی دوج سواپ همچنین امکان ییلد فارمینگ را برای جفت ارز‌ BUSD/USDT ارائه می‌کند و کاربران حق دارند تا 6000٪ پاداش APY برای ارائه نقدینگی دریافت کنند. این صرافی غیرمتمرکز توسط شرکت امنیتی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال یعنی CERTIK، به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای ایمن نگه داشتن کاربران از عوامل مخرب، حسابرسی شده است.
از آنجایی که بیبی دوج سواپ برای مبادله توکن‌ها و فارمینگ با بازده بالا و سریع توسعه داده شده است، تیم پروژه اطمینان حاصل کرده که کاربران هنگام استفاده از این پلتفرم، هزینه‌های ناچیزی را پرداخت کنند. علی‌رغم دریافت هزینه‌های پایین برای تراکنش‌های روی پلتفرم، بیبی دوج همچنان تصمیم دارد بخشی از کارمزد تراکنش‌ها را برای خرید و سوزاندن توکن‌های بیبی دوج اختصاص دهد. البته درخواست‌هایی هم از سوی جامعه برای کاهش عرضه BabyDoge به منظور بالا رفتن قیمت توکن آن وجود دارد.
بیبی دوج دارای مجموع عرضه 420 کوادریلیون توکن و عرضه در گردش 160.9 کوادریلیون است. جامعه بر این باور است که این مقدار عظیم عرضه بر قیمت این توکن تأثیر منفی می‌گذارد، بنابراین به سوزاندن بخشی از آن نیاز است. در ماه جولای، بیبی دوج با سوزاندن 50 کوادریلیون واحد ارز دیجیتال به ارزش حدود 88 میلیون دلار، بزرگترین توکن‌سوزی خود را انجام داد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا