بازی

تیم توسعه‌دهندگان Starfield دو برابر تیم Fallout 76 است

تیم توسعه‌دهندگان Starfield دو برابر تیم Fallout 76 است

یکی از توسعه دهندگان سابق Bethesda در مصاحبه خود فاش کرد که افراد حاضر در تیم توسعه بازی Starfield دو برابر تیم Fallout 76 است.

Nate Purkeypile در مصاحبه خود با PCGamer این موضوع را اعلام کرده است. نیت به مدت ۱۷ سال یکی از توسعه‌دهندگان بتسدا بوده و ۱۴ سال از آن را روی بازی‌هایی مانند Fallout 3، Fallout 4 و Fallout 76 کار کرده است. حالا او استودیو خود با نام Just Purkey Games را تاسیس کرده و وقت خود را صرف پروژه‌های کوچکتر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

هنگامی که در این مصاحبه از او درباره بازی Starfield سوال شد، او توضیح داد که این عنوان فقط یک بازی بزرگ نیست، بلکه تیم بسیار بزرگی نیز در حال ساخت آن هستند. نیت گفت:

Starfield یک پروژه بسیار بزرگتر است، ۵۰۰ نفر یا چیزی همین اندازه در تیم توسعه آن هستند، در حالی که فکر می‌کنم این تعداد برای Fallout 76 حدود ۲۰۰ نفر بوده است.

Starfield

همچنین ظاهرا، تیم توسعه بسیار بزرگ Starfield یکی از دلایل ترک بتسدا توسط او و تاسیس Just Purkey Games بوده است.

هرچند این موضوع ممکن است برای بسیاری طرفداران عجیب به نظر برسد، اما با توجه به اینکه «تاد هاوارد» در رویداد اخیر ایکس باکس و بتسدا فاش کرد که استارفیلد دارای بیش از ۱۰۰۰ سیاره خواهد بود که بازیکنان می‌توانند به آن‌ها سفر کنند، منطقی به‌نظر می‌رسد.

در حالی که بازیکنان همیشه از بازی‌های بزرگ با جهان‌های وسیع برای کاوش استقبال می‌کنند، اما گزارش‌هایی که درباره Starfield منتشر شده باعث شد تا برخی بازیکنان نگران این موضوع باشند که عنوان موردانتظار آن‌ها می‌تواند Cyberpunk 2077 بعدی باشد.

PCGamer در گفتگو خود همچنین از نیت درباره ساخت تمام این سیارات نیز سوال کرد، اما او توضیح داد:

واقعا نمی‌توانم جزئیات فنی آن را با شما به اشتراک بگذارم. نقشه Fallout 76 تقریبا دو برابر اندازه Skyrim یا بیشتر است و ساخت آن به کار بسیار زیادی نیاز داشت. حتی اگر می‌خواهید این کار را به‌صورت برون سپاری انجام دهید، باید یک کشور را استخدام کنید. در واقع بخش زیادی از آن تیم مشغول ساخت سیارات هستند.

بتسدا اوایل سال جاری بازی موردانتظار Starfield را تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخته بود.


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا