بازی

تسترهای بازی Cyberpunk 2077 به استودیو دروغ می‌گفتند

تسترهای بازی Cyberpunk 2077 به استودیو دروغ می‌گفتند

عرضه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) با مشکلات زیادی همراه بود و به نظر می‌رسد که شرکت دیگری جز سی دی پراجکت رد در این زمینه مقصر بوده.

بنابر گزارش Upper Echelon Gamers، یک پیمانکار تضمین کیفیت رومانیایی با اسم Quantic Lab به سی دی پراجکت درباره تجربه و صلاحیت تستر‌های خود دروغ گفته بود. از طرف دیگر این کمپانی به اعضای خود گفته بود که به صورت روزانه تعداد خاصی باگ و مشکل را گزارش دهند و به همین خاطر ممکن بود استودیو متوجه مشکلات بزرگ‌تر نشود. 

گزارش بالا مربوط به اوایل تابستان است که مدیرعامل Quantic Lab نیز آن‌ها را رد نکرده بود. اکنون اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر شده که نشان می‌دهد اوضاع بسیار بدتر بوده است. پی‌سی گیمر با استفاه از شهادت کارمندان سابق این کمپانی، اعلام کرده Quantic Lab درباره اندازه، صلاحیت و تجربه کارکنان خود به مشتری‌های زیادی دروغ گفته است. 

به عنوان مثال تیمی ۳۰ نفره برای ارزیابی کیفیت روی سایبرپانک ۲۰۷۷ کار می‌کردند که در میان آن‌ها تنها ۱۰ نفر سابقه فعالیت (حداکثر ۱ سال) در این زمینه را داشتند. از طرف دیگر به اعضای تیم دستور داده شده بود که در مورد تجربیات خود با اعضای سی دی پراجکت رد صحبت نکنند. 

بازی Cyberpunk 2077

سایبرپانک ۲۰۷۷ با وجود مشکلات زیادش، فروش بسیار خوب ۲۰ میلیون نسخه‌ای را نیز در بازار تجربه کرده است. ساخت دنباله این بازی نیز تایید شده و سازندگان اصلی برای ساخت آن به آمریکا می‌روند. بسته الحاقی داستانی جدیدی نیز برای بازی معرفی شده ولی نکته مهم این است که دارندگان پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قادر به تجربه آن نخواهند بود.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا